הצהובים גברו 1-2 על הקבוצה מלאומית בעזרת צמד של ברק בדש

מכבי ת"א החלה הבוקר את ההכנות לשבוע של שלושה משחקים עם משחק אימון מול הפועל ראשון לציון. רק אתמול בערב סיימו הצהובים משחק צמרת מול הפועל ב"ש בתיקו ללא שערים והיום הם חזרו לכר הדשא, הפעם בקרית שלום. המשחק נערך במתכונת של 35 דקות לכל מחצית ובדקה העשרים כבשה מכבי ת"א את השער הראשון במשחק. המאמן פאקו אייסטאראן פתח ללא ה-11 שעלו אמש בהרכב וערכו היום אימון שחרור, אך מי שפתח וגם כבש את הראשון במשחק היה ברק בדש. מהלך קבוצתי מצוין של שלוש נגיעות בכדור השאיר את בדש מול שוער ראשל"צ מתן עמבר והחלוץ לא נכשל וקבע את תוצאת המחצית.

שעות הצהריים בקרית שלום עדיין לא הראו סימן לסערה המתקרבת, אך בכל זאת המשחק הושפע מרוחות חזקות. עמוק בתוך המחצית השנייה עירוני ראשל"צ הרוחות לא מנעו מהאורחים להשוות את התוצאה בזכות בעיטה מתוך הרחבה אל הפינה הרחוקה של ברק לוי. השוויון של האורחים החזיק מעמד חמש דקות בלבד עד שברק בדש כבש את השני שלו ושל מכבי ת"א עם שחזור של השער הראשון. הצהובים מנצחים 1-2 וימשיכו בהכנות לקראת שבוע עמוס שיחל ביום ראשון עם משחק חוץ מול מכבי חיפה. שלושה ימים לאחר מכן יחכה למכבי ת"א מפגש גביע מול בית"ר ת"א רמלה וביום שבת משחק ביתי מול הפועל עכו.

הרכב מכבי ת"א: ברק לוי, סער קלדרון, שון גולדברג, דור פרץ, יואב זיו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, בן רייכרט, ברק יצחקי, עדן בן בסט, ברק בדש. עוד שותפו במשחק: גאל מרגוליס, שחר פיבן, סוהיל ארמלי.