כובש שער הניצחון סיפר בסיום: "מקווה לחזור לכבוש גם בליגה"

אחרי תשע עונות מכבי תל אביב העפילה לשלב רבע הגמר של גביע המדינה עם ניצחון מינימאלי מול הפועל אשקלון. מאמן הקבוצה פאקו אייסטאראן ניתח את המשחק: "אני מסכים שלא הופענו טוב, שיחקנו מול קבוצה מאד מסודרת שיודעת מה היא צריכה לעשות. מצידנו לא הצלחנו למצוא את הדרך לשבור את הצפיפות שלהם ובגלל זה המשחק היה מאד איטי, אבל הבנו שאנחנו צריכים שלושה שחקנים במרכז המגרש שירווחו את הצפיפות. צריך לזכור שזאת דרכו של הגביע, אפשר היה לראות את זה השבוע גם באנגליה ובשבילי היו עוד מטרות חוץ מהתוצאה, שהיא חשובה מאד, בין היתר למצוא את השיטה הנכונה וצורת המשחק הנכונה".

המאמן המשיך: "חשוב לזכור שהמפעל הכי חשוב עבור מועדון כמו מכבי תל אביב הוא הליגה ולגביע יש את החשיבות שלו. צריך להבין שבשביל לזכות באליפות צריך שהשחקנים יהיו בכושר והזמן של השחקנים להיכנס לכושר ולהוכיח את עצמם הוא זמן הגביע, לכן אמרתי שלא רציתי לנצח את המשחק בכל מחיר, רציתי לנצח את המשחק עם שחקנים שיקבלו את ההזדמנות להוכיח את עצמם. צריך להחזיר לשחקנים את החדות, צריך להחזיר שחקנים לכושר וזאת אחת מהמטרות שלנו חוץ מהתוצאה".

https://www.youtube.com/watch?v=_4n9Yc8sKVQ&feature=youtu.be

כובש שער הניצחון ברק יצחקי חזר לכבוש בבלומפילד ואין דרך טובה יותר לסגור מעגל משער ניצחון מול קבוצת נעורייך: "זה חלק מהכדורגל, אין ספק שיש לי סנטימנטים להפועל אשקלון וכל הכבוד להם על משחק מצוין. בכלל, הם קבוצה מאד מאומנת עם קהל תומך ומאמן שמעמיד אותם מצוין על המגרש, אבל בסוף הקבוצה הטובה ניצחה. עברנו היום משוכה קשה למרות שהם בליגה השלישית ואני מקווה שבסוף השנה הם גם יעלו ליגה. זה היופי בגביע, ראינו רק השבוע קבוצות גדולות מאנגליה שמתקשות מול קבוצות מליגות נמוכות מהן ומה שניקח מהמשחק הזה הוא בעיקר הגביע".

יצחקי שיתף בתחושות שלו רגע אחרי השער שסידר לצהובים את הכרטיסי לרבע הגמר: "היתה לי צמרמורת אחרי הגול, זה כיף לחזור לשחק בבלומפילד אחרי תקופה מאד קשה ואין יותר מאושר ממני. אפשר להגיד שמשחקי הגביע באו לי טוב כמו כפפה ליד, משחקים שמאפשרים לי לחזור בהדרגה ואני מקווה להוכיח שאני ראוי לשחק גם בליגה".

שון גולדברג שערך הופעה שנייה העונה בגביע סיפר על החוויה להשלים משחק מלא בבלומפילד: "אני שמח מאד לקבל את הצ'אנס ולעזור לקבוצה לנצח. כרגע אני במכבי תל אביב ואכבד כל החלטה של המועדון גם אם זה לצאת להשאלה על מנת לחזור לפה כמה שיותר בשל. אני שואף לקבל את דקות המשחק במועדון שאני אוהב וגדלתי בו. אני בקבוצה הבוגרת וזאת היתה גם השאיפה שלי כל החיים, כך שכל מה שהמאמן יראה לנכון זה מה שאני אעשה על מנת לעשות כל מה שטוב למועדון. אני מאד אוהב את הלחץ להוכיח, זה לחץ שאני לוקח לכיוון חיובי, אני פועל טוב יותר תחת לחץ מהסוג הזה".

ברק לוי: "עזרתי היום לקבוצה, זאת העבודה שלי. הפועל אשקלון ראויה לכל המחמאות, הם באו ונלחמו, צריך לתת להם את כל השאפו שאפשר. היינו צריכים לעבור את המשימה הזאת ואני שמח שהצלחנו. כעת אנחנו נתכונן לדרבי כפי שאנחנו מתכוננים לכל משחק, נבוא מוכנים ואני מקווה מאד שנעבור את המשחק הזה בשלום".