הקבוצה משלימה את ההכנות להפועל ב"ש בבלומפילד (מחר, 20:55). בן חיים: "צריך להעריך כל רגע במועדון"

מכבי תל אביב תגיע מחר למפגש עם הפועל ב"ש ביתרון של שתי נקודות על יריבתה מהדרום. במועדון ערכו אימון מסכם לפני המשחק ולפניו קיימו מסיבת עיתונאים בו התיייחס המאמן פאקו אייסטאראן למשחק הקודם בסיבוב הראשון: "לא נעשה את הטעות שעשינו במשחק הקודם של לקבל שלושה שערים שטותיים מבחינתנו וזוהי המטרה הראשונה שלנו. יהיה לנו קשה יותר כי הם משיגים את התוצאות שלהם, מנצחים את בית"ר בירושלים ב-10 שחקנים ולא יהיה קל אבל אנחנו נתמודד עם כל יריבה וננסה לנצח".
לגבי ההופעה בגביע הטוטו אמר: "אני מנסה להשיג את התוצאות הטובות וכקבוצה הינו טובים יותר ממכבי חיפה ולכן ניצחנו. ההחלטה לא לשתף את זהבי לא משנה את חוזקת המאמן, אני מקבל החלטות באחריות ומנסה לקבל את ההחלטות הטובות למועדון".
לגבי חשיבות המשחק אמר: "המשחק הזה הוא לא גמר בשילי כי יש עוד זמן רב לליגה, הפלייאוף מתחיל במרץ ואז יש 10 משחקים חשובים. נצטרך לשפר את המשחק שלנו וכתוצאה מזה נקבל את התוצאה שאנחנו צריכים. זה לא משחק העונה כי הרגעים המכריעים יהיה בפלייאוף".

 https://www.youtube.com/watch?v=vrOPW4c-4l8&feature=youtu.be

לגבי חלון ההעברות בינואר אמר: "אם תהיה הזדמנות לשפר את הסגל נעשה זאת אבל אנחנו לא מסתכלים על זה, יש לי את השחקנים הטובים ביותר בליגה ואני נשאר איתם".
לגבי קבלת ההחלטות אמר: "אני מקבל החלטות בזמן אמת וחושב שהן הכי טובות, לפעמים התוצאה מצדיקה את זה ולפעמים לא. המשחק הקודם בב"ש היה מהטובים ביותר ששיחקנו עד אז, ייצרנו הרבה מצבים אבל ממול אלייניב ברדה בעט שלוש פעמים והבקיע, הפעם לא צריך לתת להם להיות דומיננטיים".
לגב החזרה לבלומפילד אמר: "יהיה נהדר לחזור לבלומפילד כי המשטח טוב, אני אוהב את האצטדיון בנתניה אבל הוא לא במצב טוב כי משחקים שם הרבה משחקים, לשחקנים מחר תהיה הזדמנות להראות את האיכות שלהם. המטרה היא להמשיך להשתפר, אני חושב שבשני המשחקים לפני גביע הטוטו היינו טובים יותר מאשר החלק הראשון של העונה".
פאקו התייחס גם לעזיבה של סטיבן ג'רארד, אותו איצן בליברפול, ואמר: "אנחנו בקשרים טובים, הוא ייצר חור בלתי ניתן למילוי בליברפול כי גם כשאיאן ראש עזב היו שחקנים שהמשיכו את המסורת אבל עכשיו אין מי שימלא את הפער ויהיה להם קשה למצוא שחקנים איכותיים כמו השניים האחרונים שעזבו את המועדון (סוארז וג'רארד)".

גם טל בן חיים התייחס למשחק ואמר: "זה לא משחק של 6 נקודות, אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה טובה מאוד שבשנתיים האחרונות הראתה שמקומה בצמרת. הם עשו לנו חיים קשים בשנה שעברה וגם השנה יהיה מאבק עיקש איתם ועם ק"ש. המשחקים האלו מאוד חשובים אבל זה לא משחק על 6 נקודות".
לגבי המשחק הקודם בין שתי הקבוצות אמר: "הייתי עצבני אחרי המשחק בב"ש כי שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד בבית שלהם והינו טובים יותר אבל הפסדנו, הייתי מתוסכל אבל זה הכדורגל".
לגבי השילוב בהרכב אמר: "גם בשנה שעברה היה אותו דבר, יש שחקנים טובים בכל חלקי המגרש ולכן המאמן צריך להחליט את ההחלטות הנכונות לגבי מי צריך לשחק, יש בכל שבוע משחק או שניים וובאימונים אתה צריך להוכיח איפה מקומך, הוא יודע לקבל את ההחלטות באופן הכי טוב. צריך להעריך כל רגע שאתה במועדון הזה, כל שחקן רוצה לשחק ומי שלא רוצה לשחק מקומו לא איתנו, אז ברור שזה מאכזב אבל אם פתחתי ברצף משחקים בתחילת השנה אז כנראה הגיע לי ואם לא פתחתי בכמה משחקים אז כנראה שגם לא הגיע לי. מי שמשחק בקביעות יש לו יותר ביטחון אבל אתה צריך להרוויח את זה ביכולת ובמאמץ".
לגבי החזרה הביתה אמר: "כולם יודעים מה זה בלומפילד בשבילנו ואנחנו שמחים מאוד לחזור לשם, בלומפילד יעזור לנו המון כמו שווסרמיל עוזר לב"ש ונקווה שיעזור לנו להכריע את המשחק".
לגבי התענינות של סקאוטים בו אמר: " זה מחמיא לי כי המטרה שלי בעתיד היא לנסות ולצאת לשחק בחו"ל אבל אני לא חושב על זה, אני שחקן של מכבי ונמצא במקום הכי טוב בישראל ונהנה מכל רגע.יש שחקנים שיוצאים בינואר ומשתלבים ויש כאלו שלא הולך להם כך שאין חוקים. כמו שזה נראה כרגע אני שחקן של מכבי ולא חושב על משהו אחר".
לגבי הסגל במכבי אמר: "הסגל שיש לנו מספיק לקחת אליפות שלישית ברצף אבל ההחלטות המקצועיות אינן תפקידנו והצוות המקצועי יחליט אם צריך לחזק ואיפה. הם בטוחים בסגל הקיים ובכך שהוא יוכל להצעיד אותנו לאן שנרצה להגיע".