לראשונה בישראל – סדרת מוצרים רשמית של מספר 7 בצהוב

צלחת אליפות, גביע הטוטו, שיא שערים לשחקן בליגה ותואר מלך השערים, היו מנת חלקו של ערן זהבי ב- 2014 כשהיום הוא רושם הצלחה נוספת. מכבי תל אביב השיקה ביום הראשון של השנה האזרחית החדשה קולקציית מוצרים בלעדית לכובש המצטיין. הקולקציה מותגה בשילוב של ראשי התיבות של ערן זהבי ומספר החולצה שלו – EZ7. זו הפעם הראשונה בישראל בה מועדון כדורגל מוציא קולקציית מוצרים לשחקן.

טל מועלם, מנהל המסחור של מכבי תל אביב התייחס למהלך: "אנו גאים להשיק לראשונה בישראל את הקונספט של קולקציית המוצרים האישית. אני יכול להבטיח שזו רק הסנונית הראשונה למהלכים שצפויים בהמשך ואני מזמין את האוהדים להמשיך ולעקוב".

בין המוצרים בקולקציה- כובע EZ7 שהוצג בגמר גביע הטוטו אמש, חולצה ממותגת עם דיוקנו של זהבי, חולצה מאוירת של זהבי וצעיף ממותג EZ7. גם אוהדיו הצעירים של ערן יוכלו ליהנות ממספר 7 ומקולקציה של חולצת דיוקן של זהבי בגדלי ילדים, חולצת קריקטורה של ערן ופאזלים של תנועת ה "פיו-פיו" המפורסמת ב- 500 או 1,000 חלקים.

זהבי סיפר על קולקצייית המוצרים: "האמת היא שאהבתי הכל, אתמול קיבלתי הרבה מאד תגובות על הכובע שחבשתי. זה  כיף להשיק מוצרים חדשים וזה משהו חשוב לנו כשחקנים. מכבי ת"א משקיעה רבות בכל נושא המרצ'נדייז ובדרך לגרום לאוהדים הנאה במהלך רכישת המוצרים".

הקולקציה תימכר בחנות הרשמית ברח' דיזנגוף 147 בתל אביב ובחנות האונליין.

לרכישה מקולקציית EZ7 לחצו כאן