פרץ (3) ויצחק (53) כבשו בניצחון השישי ברציפות של קבוצת הנוער

בסיבוב הקודם זה הלך קשה עם ניצחון דחוק על מכבי פ"ת וגם היום בקרית שלום קבוצת הנוער האורחים לא עשו חיים קלים. הצהובים אירחו את המלאבסים במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל לנוער וכבשו שער מוקדם בכל מחצית מרגלי אליאל פרץ ורז יצחק. למרות שליטה מוחלטת של מכבי ת"א 'שחר' האורחים הצליחו לצמק במחצית השנייה ולסדר סיום מותח למשחק. בסופו של דבר שמרו הצהובים על שלוש הנקודות בקרית שלום וחתמו ניצחון שישי ברציפות.

כבר בדקה השלישית התקפה טובה של הצהובים הולידה שער יתרון. דן גלזר ניסה בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור הוסט ע"י אליאל פרץ, הטעה את שוער האורחים וחדר לרשת. שער ליגה רביעי העונה לפרץ. החניכים של זיו אריה המשיכו לפרגן אחד לשני עם מסירות טובות כאשר הפעם גיא אביב מצא את חוזז שהפציץ מעל השער. לאחר חצי שעה היה זה מאוויס צ'יבוטה שהניח כדור לארמלי ברחבה אך הקשר החמיץ במעט את העמוד.

תסריט המחצית הראשונה חזר על עצמו גם במחצית השנייה כאשר מכבי ת"א 'שחר' כבשה שער מוקדם. מאוויס צ'יבוטה סיפק בישול מצוין שהשאיר לרז יצחק משימה קלה של דחיקת הכדור מקרוב לרשת. האקשן המשיך להתרכז בצד אחד של המגרש ואליאל פרץ שפינטז על צמד ראה את הנגיחה שלו יורדת לקרקע ועולה מעל המשקוף. מנגד האורחים בהתקפה המסוכנת הראשונה הצליחו לצמק מרגלי אביהו עזר בדקה ה-72. יונתן כהן שעלה כמחליף היה קרוב מאוד להחזיר את היתרון הכפול למכבי ת"א אך הנגיחה שלו נהדפה מהקו ע"י מגן פ"ת. בסיום קבוצת הנוער שמרה על היתרון הקטן וסימנה וי על ניצחון ליגה שישי ברציפות.

הניצחון עזר למכבי ת"א 'שחר' לשמור על פער תשע הנקודות בפסגה כאשר בשבת הבאה יצאו הצהובים למשחק חוץ מול הפועל חיפה.

צילום: חן סדרס