חוזז (שלושער), צ'יבוטה, גלילי, ארמלי וכהן כבשו בעוד ניצחון מרשים של מכבי ת"א 'שחר'

עם רצף של שישה ניצחונות רצופים, ממוצע כיבושים של קרוב ל-3.5 למשחק מכבי ת"א 'שחר' רצתה רק דבר אחד, להמשיך באותו הקצב. התוכניות של הצהובים התממשו ואפילו מעל המצופה כאשר הניצחון השביעי ברציפות הושג וממוצע השערים הוכפל עם 0-7 על הפועל חיפה. החניכים של זיו אריה שמרו את רוב התחמושת למחצית השנייה לאחר יתרון 0-2 בהפסקה וכבשו עוד חמישה שהעניקו להם ניצחון חוץ מרשים.

מזג אוויר חם קיבל את פניה של מכבי ת"א 'שחר', אך זה לא הפריע לשחקנים הצהובים לעשות את מה שהם עושים כל משחק, לחפש את השער. עם 57 כיבושים ב-17 המחזורים עד כה הצהובים לא התכוונו לתת לממוצע לרדת והתחילו לנסות עם הזדמנות מצוינת של סוהיל ארמלי בדקה ה-13 שנעצרה אצל רומאו נופי. מאוויס צ'יבוטה היה הבא בתור שהגיע מול שוער המארחים ונבלם, אך לא להרבה זמן. לאחר 28 דקות היה זה דווקא שחר פיבן הבלם שיצא קדימה, בעט לקורה והשאיר לצ'יבוטה את ההזדמנות לבעוט מהאוויר את הריבאונד לרשת החשופה. צ'יבוטה הפך מכובש למבשל עשר דקות לאחר מכן כאשר כדור קרן שלו מצא את הראש של דור גלילי שנגח פנימה וקבע את תוצאת המחצית.

הצהובים לא בזבזו זמן במחצית השנייה וכבר לאחר שתי דקות לא הותירו מקום לספק לגבי זהות המנצחת. מהלך מצוין הסתיים בהשארת כדור של צ'יבוטה לארמלי שבעט בנגיעה לפינה את שערו השמיני העונה. מן העבר השני שוער מכבי חביב אוחיון דאג להישאר עירני ולהדוף את סטנלי סמסון. מסכת השערים של הצהובים עדיין לא נגמרה ומי שלקחו את האחריות במחצית השנייה היו המחליפים. תחילה דאבל פס בין מתן חוזז ליונתן כהן בדקה ה-74 הסתיים בשער של חוזז ששלוש דקות לאחר מכן סחט כדור עונשין אותו כבש כהן. שער מספר 17 העונה למלך השערים בליגת העל לנוער.

הסגן שלו, מתן חוזז עלה ל-14 שערים העונה לאחר בעיטה אדירה בדקה ה-80 שקבעה 0-6 צהוב. חוזז לא הסתפק בכך וניצל פנדל נוסף לקראת הסיום כדי להעלות את מאזנו ל-15 שערים ולקבוע את תוצאת הסיום על 0-7. הצהובים שבליגה שמרו על פער תשע הנקודות בפסגה ייפגשו בשבת הבאה שוב פעם את הפועל חיפה, הפעם במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער.