החלוץ מוכן למפגש עם האקסית מחר ברבע גמר הגביע: "משחק מאוד חשוב"

לחלוץ מכבי ת"א ברק בדש מטרה משותפת כמו לקבוצתו, הוא רוצה להרגיש את גביע המדינה בידיים. בדש זכה בשתי אליפויות ובגביע הטוטו בקריירה אך גביע אחד חמק ממנו כמו שחמק ממכבי ת"א מאז 2005: אנחנו מאוד מאוד רוצים לעבור את השלב הזה. המון שנים מכבי לא זכתה בגביע ואנחנו רוצים לעשות את זה השנה, אנחנו הולכים על זה בכל הכוח". הצהובים ייפגשו מחר למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה את האקסית של בדש, עירוני קרית שמונה: "בשנים האחרונות לא הגענו לשלבים האלה ואין ספק שזה משחק מאוד חשוב".

https://www.youtube.com/watch?v=fcuWys0fsHQ

"רצה הגורל ואנחנו משחקים מול קרית שמונה, קבוצה מאוד קשה והמשחק נערך בקרית שמונה במגרש מאוד קשה. עם כל זאת, בשביל זה יש מכבי סגל מהטובים בליגה, בשביל להתמודד על כל התארים ואני מקווה מאוד שנעשה את העבודה שם". את המגרש אגב, מכיר בדש טוב מאוד: "זה מגרש מאוד ביתי שקרית שמונה עושה בו חיים קשים לכל קבוצה שמגיעה, במיוחד לקבוצות הגדולות ואני יודע זאת משני הצדדים. אני ארגיש איכשהו בבית כי קרית שמונה הייתה לי בית המון שנים ויש לי פינה חמה בלב לקבוצה, אבל היום אני נמצא במקום אחר, טוב לי בו ואעשה הכול כדי לנצח".

בדש מאמין בקבוצה שלו ונותן את המפתחות למשחק: "יש לנו קבוצה טובה ואני מקווה שנעבור את המשחק הזה בהצלחה. אנחנו צריכים לשחק כמו שמכבי יודעת, לבוא מוכנים, לתת מאה אחוזים מההתחלה ואני מאמין שאם נעשה את כל הדברים הללו אז ננצח".