החלוץ החמיא לקהל שדחף את הקבוצה גם אתמול: "זה מאוד חשוב לנו השחקנים"

כחלוץ אפשר להיות שמח ממשחק כזה, אקשן בלתי פוסק, כדורים שורקים ברחבה ואחד מהם אף הסתיים בשער עבור עדן בן בסט. למרות זאת החלוץ שכבש בסטייל את שערו השישי העונה היה מעדיף שתוצאת הסיום אמש תהיה מעט שונה: "היה פה משחק כדורגל טוב, אך כמובן שאנחנו רוצים להית בצד המנצח. צריך להסתכל על זה שנתניה הובילו גם 1-0 וגם 2-1 ואנחנו חזרנו וגם הובלנו בעצמנו. לפעמים צריך להגיד תודה גם כאשר לוקחים נקודה במשחק כזה למרות שיכולנו לסיים עם עוד שער או שניים לקראת הסוף. צריכים לדעת גם משחקים כאלה לא להפסיד ועכשיו אנחנו כבר מסתכלים קדימה".

https://www.youtube.com/watch?v=1GbcgTv5CpU

אחרי שישה ניצחונות רצופים בליגה ובגביע מכבי נעצרה אמש בתיקו 3-3 ולקחה רק נקודה אחת. בן בסט מנסה לנתח למה זה קרה: "אני חושב שהנעת הכדור שלנו לא הייתה כמו שאנחנו רגילים. אולי גם תנאי המשטח הפריעו לנו, אבל גם מכבי נתניה לחצו, רצו ועבדו ושיחקנו נגד יריבה טובה במומנטום טוב. משחקים כאלה צריך גם לדעת לא להפסיד, לקחת נקודה ולהמשיך הלאה. אנחנו לא מדוכדכים או מדוכאים, כולנו מסתכלים קדימה ומחכה לנו משחק ביום רביעי, משחק קשה מאוד וחשוב מאוד".

בן בסט לא שכח גם לתת כמה מילים טובות לאלפי האוהדים הצהובים שליוו את מכבי אמש בנתניה: "כל הכבוד לקהל הזה. הוא דוחף את הקבוצה בכל תוצאה, בכל מגרש וזה מאוד חשוב לנו השחקנים. אנחנו צריכים אותם ומקווים ביחד איתם לעשות את העונה הכי טובה שאפשר".