שחקני מכבי ת"א בשיתוף עם ארגון "אחים לסמל" הגיעו לביקור בבית החולים השיקומי בתל השומר

ארבעה משחקני מכבי ת"א, הקפטן שרן ייני, גל אלברמן, רפי דהן ואלי זיזוב הגיעו לביקור מיוחד בביה"ח בתל השומר לקראת חג החנוכה. הארבעה, ביחד עם שני נציגי ארגון "אחים לסמל", ארגון של אוהדי הקבוצה הפועלים בהתנדבות למען הקהילה ביקרו בביה"ח השיקומי. השחקנים עברו בין המאושפזים במחלקות השונות וחילקו צעיף וכובע של מכבי ת"א ביחד עם סופגניות בהתאם לרוח החג. מי שליווה את השחקנים ואף עזר בחלוקת המתנות היה הנרי אביטל, אוהד הקבוצה המקפיד להגיע למשחקי הבית שנפצע במלחמת לבנון הראשונה ומאז נעזר בכיסא גלגלים.

השחקנים הקפידו לעבור בכמה שיותר מחלקות, כולל הבריכה הטיפולית והפיזיותרפיה וחילקו סופגניות ומתנות לכל מי שחפץ. המאושפזים במחלקה, מהצעירים דרך החיילים ועד למבוגרים יותר, חלקם אוהדי הקבוצה, הופתעו והתרגשו למראה שחקני מכבי ת"א. הצעיפים והכובעים שהובאו למאושפזים חולקו במלואם כמו גם הסופגניות שנתרמו באדיבות סעיד אבולעפיה ממאפיית אבולעפיה ברחוב אבן גבירול בת"א.

גל אלברמן נתן את הזווית שלו לביקור : "אני מנסים לתת מעצמנו בדברים שהם מעל לחיי היומיום שלנו וגם אם זה לא קל אנו באים בכדי לשמח את האנשים כאן. זה היה חשוב לאחל להם חג שמח, בריאות והצלחה בהמשך תהליך השיקום שלהם ומקווים שבדברים האלה אנו מצליחים לעזור במעט". "אי אפשר להשוות את הפציעות שלנו למה שהמאושפזים כאן עוברים, זו אמירה שנאמרת הרבה אבל לראות אנשים במצבים כאלה זה באמת נותן פרופורציות לחיים".

לשרן ייני זה לא היה הביקור הראשון בבית חולים כשחקן מכבי ת"א: "הייתי הרבה בבתי חולים בשנים האחרונות, אנשים נענים לזה ושמחים מהביקורים הללו. היו פה חיילים וגם פצוע מהפיגוע בבורגס ועוד אנשים שזה היומיום שלהם וזה כיף לבוא ולשמח אותם".

ארגון אוהדי מכבי למען הקהילה הנקרא גם "אחים לסמל" מונה למעלה מאלף אוהדים הנרתמים לסייע בהתנדבות למען האוכלוסייה. בין היתר הארגון אסף בגדים, מזון ומוצרי חשמל במהלך משחקי הקבוצה בגביע הטוטו ובמשחקי הליגה נגד מכבי חיפה ומכבי נתניה. ניתן לקבל פרטים נוספים אודות הקבוצה ואף להצטרף לפעילות באמצעות דף הפייסבוק של הארגון.