שחקני הקבוצה הגיעו לשמח את הילדים בבית החולים ע"ש ספרא. גארסיה: "חיוך של ילד זה מתנה"

מכבי תל אביב התארחה בשעות הצהריים בבית החולים לילדים בתל השומר במה שהפך כבר למסורת. בהמשך לשנים האחרונות, גם השנה הצטיידו שחקני הקבוצה בשלל צעיפים, כובעים ומתנות ויצאו לשמח את הילדים במחלקות השונות. נוסף על מנהל הקבוצה בני טבק, לביקור הגיעו הקפטן שרן ייני, יואב זיו, דור מיכה, ברק לוי וצמד הזרים קרלוס גארסיה וניקולה מיטרוביץ' שזכו לטעימה מהחג. השישה, בצוותא עם מנהל הקבוצה, החלו את הסיור במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים ומשם סיירו בין המחלקות ולא פסחו על אף ילד. אבל עם כל הכבוד לשחקנים מסמר האירוע היה "מכביניו" שזכה להתלהבות רבה מצד השוהים במקום ואפילו האחיות והרופאים התקשו להישאר אדישים והצטלמו עם הקמע.

"זה אחד הדברים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לעשות כשחקני כדורגל", סיפר בלם הקבוצה קרלוס גארסיה על הביקור. "אם ההגעה שלנו מצליחה להשכיח מהם לפחות לכמה דקות את הקשיים שלהם זה הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות עבורם ועבור המשפחות. חיוך אחד של ילד זאת המתנה הכי טובה עבורינו, אפשר גם לראות את החיוכים של ההורים וזה גורם לך להבין כמה זה חשוב להם". קפטן הקבוצה שרן ייני הוסיף: "אני נהנה להגיע לפה בכל שנה, זה תורם לילדים המון והאמת היא שזה תורם גם לנו. כשהילדים מאושרים, ומחייכים, ומרגישים טוב, זה גורם גם לנו להרגיש טוב".

הביקור המסורתי נערך בשיתוף עמותת האוהדים "אחים לסמל" שממשיכה להוות את חוד החנית בקשר שבין האוהדים לקהילה. נציגי העמותה הצטיידו גם הם בסביבונים וליוו את השחקנים לאורך כל הביקור. העמותה תמשיך בפעילותה גם במהלך החג וצפויה לבקר כבר בהמשך השבוע בבית החולים סורוקה בנגב ובית החולים "העמק" בצפון. אוהדי הקבוצה שמעוניינים ליטול חלק בפעילות העמותה ולשמוע פרטים נוספים מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של העמותה "אחים לסמל".