שישה משחקים ב- 28 ימים, זה מה שמצפה לצהובים בחודש הקרוב

02/02 מחזור 20, מכבי ת"א – הפועל ת"א

יום ב' (20:55) שידור בערוץ הראשון

אחרי הסערה בסיבוב הקודם, כל שנבקש מהמפגש הטעון בפתיחת חודש פברואר הוא רק שיעבור בצורה חלקה. כמו כל אירוע ספורט. אה, וגם שלוש נקודות.

08/02 מחזור 21, מכבי נתניה – מכבי ת"א

יום א' (20:55) שידור בערוץ הראשון

מכבי נתניה עברה מהפך בשבועות האחרונים מאז הגעתו של רוני לוי לספסל הקבוצה. הצהובים שחורים השלימו צמד ניצחונות בדוחא מול בני סכנין ובבית מול בית"ר ירושלים ולראשונה העונה שמרו על שער נקי שני משחקים ברציפות. במחזור האחרון הם השיגו נקודה בתוספת מול הפועל פ"ת והוכיחו אופי. ערן לוי חזר לכבוש, קאיודה חזר להיות מעורב במשחק ההתקפה וההגנה של "היהלומים" התייצבה. המארחת רוצה לברוח בצמרת, האורחת רוצה לטפס בטבלה ומה שבטוח, צהוב עולה.

11/02 רבע גמר הגביע, עירוני ק"ש – מכבי ת"א

מועד המשחק טרם נקבע

הגרלת הגביע סידרה לצהובים מפגש כפול עם מחזיקת הגביע הנוכחית פחות משבוע לפני שהקבוצות ייפגשו בליגה. העונה שלב רבע הגמר ישוחק בשיטה של בית וחוץ, כשהקבוצות ייפגשו לגומלין בתחילת חודש מרץ באצטדיון בלומפילד. בפעם האחרונה בה שלב רבע הגמר נערך בשיטה של בית וחוץ הצהובים כבשו שתי שלישיות לרשת הפועל ת"א בעונה שנעצרה רק בגמר אצל הפועל פ"ת. ארבעה משחקי גביע הפגישו בין מכבי ת"א לעירוני ק"ש ובכולם ידם של הצהובים היתה על העליונה.

16/02 מחזור 22, מכבי ת"א – עירוני ק"ש

יום ב' (20:55) שידור בערוץ הראשון

המאצ' – אפ הכל כך צמוד בין שתי המוליכות בשנים האחרונות נוטה בצורה מובהקת לטובת המארחת בכל משחק נתון. אמנם במשחקי הבית שלה עירוני ק"ש כמעט ולא מנוצחת, אבל בבלומפילד היא השיגה נקודה בודדה בארבע השנים האחרונות. אנחנו לא מאמין במשחק אחד של עונה שלמה, אבל אם יש דבר כזה, אז המפגש הנוכחי בהחלט ראוי לתואר.

21/02 מחזור 23, הפועל חיפה – מכבי ת"א

מועד המשחק טרם נקבע

אחרי שני ביקורים באצטדיון סמי עופר ומאזן של תיקו מול בית"ר ירושלים וניצחון מול מכבי חיפה, מכבי ת"א תחזור לאצטדיון החדש בכרמל. השחקנים של ראובן עטר התאוששו מפתיחת העונה המאכזבת ונהנים מתקופה טובה של מהראן לאלה שאחראי למחצית משערי הזכות של הקבוצה. יתרה מזאת, ביום המשחק ימלאו בדיוק חמש שנים לשער האחרונה של לאלה לרשת הצהובים. ראו הוזהרתם.

28/02 מחזור 24, מכבי ת"א – בני סכנין

מועד המשחק טרם נקבע

המשחק מול בני סכנין ייערך רק בסוף החודש ובארבעה משחקים אפשר לשנות מומנטום מקצה לקצה. תשאלו את אלי כהן שהגיע בסערה, ניצח את הפועל ב"ש וצבר 7 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים שלו על ספסל הקבוצה. מנגד, בארבעת המחזורים האחרונים הקבוצה לא ניצחה והיא קרובה יותר לקו האדום מאשר לפלייאוף העליון. סטטיסטית, סכנין הפסידה בשבעת הביקורים האחרונים שלה בבלומפילד עם ממוצע ספיגה של ארבעה שערים למשחק. נשארנו מבולבלים.

אירועים נוספים החודש:

09/02 יום הולדת לג'ורדי קרוייף

16/02 יום הולדת לדן איינבינדר