הקשר היה מאוכזב בסיום ("לא היכולת שאנחנו צריכים להציג"), אך הוסיף: "זה הזמן לעבוד יותר אחד בשביל השני"

לאחר 13 משחקי ליגה רצופים בהם מכבי ת"א שמרה על מאזן נקי מהפסדים הגיע הביקור היום ב'סמי עופר'. הצהובים לא הצליחו לכבוש בפעם השנייה בלבד העונה וספגו הפסד 2-0 מהפועל חיפה של המאמן החדש טל בנין. בצד השני של המתרס עמד המאמן המאוכזב פאקו אייסטאראן שאמר בסיום: "לא היה לנו את המשחק שלנו, לא שמרנו את הכדור ובלבלנו את הכללים על המגרש. עכשיו אנחנו צריכים להראות את האופי שלנו בהמשך, זו ריצה של שלושה משחקים אנחנו צריכים להפוך". על ספיגת שערים משחק שלישי ברציפות אמר פאקו: "כמובן שלא אהבתי את ההגנה שלנו היום. הייתה לנו ריצה של שבעה משחקים עם רשת נקייה וספגנו אבל אולי אנחנו עושים משהו לא טוב".

Disappointment

"אני לא חושב שזה עודף ביטחון כי צריך להראות ביטחון על המגרש ולא הראינו את זה. הנענו כדור לאט ולא הראנו שאנחנו רוצים לנצח. אנחנו צריכים לחשוב על הדרך בה אנחנו עושים את הדברים ולחשוב מה צריך לשנות כי אנחנו בסדרה של משחקים בה אנחנו לא בטוחים מספיק ולא דומיננטיים".

ערן זהבי הוסיף על דברי מאמנו וניסה לשדר אופטימיות להמשך: "מבחינת תוצאות אנחנו בתקופה לא הכי טובה אבל מפה אפשר רק לעלות. צריך להראות אופי וכל אחד צריך לעשות חושבים עם עצמו וגם כולנו ביחד כקבוצה. יש עוד הרבה משחקים בדרך לאליפות ואני מקווה שנשתפר. אי אפשר לשים את האצבע על מה לא עובד. כקבוצה כרגע אנחנו לא מתפקדים הכי טוב, זו לא היכולת שאנחנו צריכים להציג. הורדנו את הרגל מהגז ואנחנו צריכים לחזור ליכולת שלנו".

End of match

"זה לא עודף ביטחון, אין משחקים קלים בליגה, קבוצות באות נגדנו בעודף מוטיבציה וברגע שאנחנו לא עושים זאת גם אז דברים לא טובים קורים". אין ספק שזה לא דבר נורמלי בשבילנו לא לנצח שלושה משחקים, אך זה לא הזמן לצאת מהכלים, זה הזמן לעבוד יותר אחד בשביל השני ולחזור למקום שלנו".