קשר הקבוצה כבר עם הפנים קדימה ליום רביעי: "בטוח שנבוא עם המוטיבציה שאפיינה אותנו"

תחושה לא מוכרת עברה בקרב שחקני מכבי תל אביב שסיימו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, לראשונה מאז פברואר 2012. "כל פעם שאנחנו מפסידים זה מאכזב", אמר מהראן ראדי לאתר הרשמי, טרי מהשפעת ההפסד אמש ב'סמי עופר', "תודה לאל שאנחנו לא מפסידים הרבה, אך זה באמת מאכזב". האכזבה הזו מול הפועל חיפה הגיעה לאחר 13 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. "אנחנו מסתכלים על זה כהפסד שבאיזשהו שלב היינו צריכים להגיע אליו. אני בטוח שנמשיך לעבוד ונשתפר ונשיג את התוצאות שאנחנו רוצים".

https://www.youtube.com/watch?v=8NCvFMY6X6Q

ראדי בטוח כי למכבי ת"א יש את מה שצריך כדי לחזור למסלול וכבר מסתכל לעבר משחק הגביע באמצע השבוע: "עכשיו יש לפנינו סדרת משחקים לא קלה ופה נמדדת הקבוצה החזקה שיש לנו. אני בטוח שידנו תהיה על העליונה. אנו נתכונן לקריית שמונה כמו כל משחק אחר, כמו שהתכוננו למשחק הזה ולמשחקים קודמים, אין הכנות מיוחדות. אני בטוח שנבוא עם המוטיבציה שאפיינה אותנו בתקופה בה השגנו נקודות ואני מקווה ומאמין שניראה יותר טוב, זה מה שאנחנו רוצים לעשות".

קפטן מכבי שרן ייני ניסה גם הוא להרגיע את הרוחות בהתייחסו למשחקים האחרונים של הקבוצה: "אנחנו לא מתייחסים לזה במושגים של משבר. כמובן שאנחנו לא בכושר שיא ועובדה שלא ניצחנו שלושה משחקים, אבל זה לא מדאיג אותנו כי צורת העבודה שלנו טובה ואנחנו נעשה את ההתאמות שלנו למשחקים הבאים. המטרה להמשך העונה היא בראש שלנו וזה נותן לנו מוטיבציה להמשיך לעשות את הדברים בצורה יותר נכונה. יש לנו אנשים שמנתחים את המשחק ואומרים לנו מה היה לא בסדר ומה הסיבות להפסד הנקודות במשחקים האחרונים. במשחק נגד קריית שמונה או נתניה זה היה שונה ועכשיו נתרכז בקריית שמונה וננתח את המשחק הקרוב".

Yeini

"זה שלב כזה בעונה שלכל הקבוצות כולל בחלק העליון של הטבלה יש מחסום מנטלי וכולנו צריכים להתגבר על זה. למזלנו כולנו באותו מצב ואני מקווה שאנחנו נהיה הראשונים שנצא מזה. יש לנו עוד שיאים ומטרות לפנינו וזה עוזר לנו לקבל רעב. יכול להיות שאנחנו יכולים להיות יותר אנרגטיים ולתת יותר, אך אנחנו רוצים קודם כל לתקן את הדברים המקצועיים שהיו פחות טובים בתקופה האחרונה, אלה הדברים החשובים לנו. בכל מה שקשור למוטיבציה ולאופי, אנחנו נדאג שזה יהיה".