שוער הקבוצה כבר עם הפנים קדימה: "ננסה להביא את הנקודות בשבוע הבא"

בוקר אחרי המשחק הדרמטי בנתניה, מכבי תל אביב החלה בהכנות לקראת משחק הגביע ביום רביעי מול עירוני קרית שמונה. מחר השחקנים יזכו למנוחה וביום רביעי הקבוצה תצא בשעות הבוקר צפונה לקראת המשחק הראשון מבין שניים בשלב רבע הגמר. מאמן הקבוצה, פאקו אייסטאראן, ניסה לנתח את המשחק אמש: "במחצית השנייה שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח, לא אפשרנו להם להיות אפילו קרובים לשער שלנו וספגנו מעוד טעות מיותרת, שהיתה לנו הזדמנות לתקן, אבל לא היינו זריזים מספיק. אלו טעויות שקבוצה מקצוענית לא יכולה להרשות שלעצמה. אפשר לעשות טעויות טכניות או טקטיות, אבל טעויות של מאמץ אי אפשר להרשות לעצמנו".

"אני חושב שהבעיה העיקרית היום היתה ההזדמנויות שהענקנו להם, יותר מההזדמנויות שהם יצרו בעצמם", הסביר המאמן. "נתנו להם את הכדור בקלות ומאותה נקודה הם יצרו לעצמם את המצבים, זה הורגש במיוחד במחצית הראשונה כתוצאה מהמרחק הגדול בין שחקני ההגנה שלנו. זה לא קשור למהירות של קאיודה, כי כשאתה בעמדה לא נכונה אז גם שחקן איטי יכול להפתיע אותך. קרלוס ביצע שתי טעויות בתחילת המשחק ומאותו רגע הוא איבד את הביטחון, אבל יש לי אמונה מלאה בקרלוס ולא רציתי להוריד לו את הביטחון עוד יותר בזה שאני אוציא אותו מהמגרש. הדרך להחזיר את הביטחון היא להמשיך לעשות את הדברים שאתה יודע ולנסות לעשות אותם בצורה טובה".

https://www.youtube.com/watch?v=sIH5_MASCSQ

פאקו ניסה להסביר את החחלטה שלו להשאיר על הספסל מספר שחקנים ששיחקו לא מעט בתקופה האחרונה: "אני חושב שיש לנו סגל חזק מספיק בשביל לחשוב על עוד שחקנים חוץ מנוסא וזהבי. העונה עוד ארוכה וכפי שאמרתי לא פעם, אני רוצה להגיע לאפריל בדרך הנכונה ולא רק עם אותם שחקנים, אלא עם שישה או שבעה עשר שחקנים שכולם יכולים לשחק. כשיש לך משחק באמצע השבוע תמיד חשוב לקחת אותו גם בחשבון וכמובן שחלק מההחלטות שלי נבעו ממשחק הגביע באמצע השבוע".

שוער הקבוצה, חואן פאבלו, שספג אחרי שבעה משחקי ליגה ללא שער חובה, כבר עם הפנים קדימה: "זה לא דבר רגיל עבורנו לספוג שלושה שערים והגול האחרון היה גם באשמתי, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ויש עוד הרבה משחקים לפנינו כי בסופו של דבר אנחנו רוצים לזכות באליפות. קרלוס זה שחקן עם הרבה ניסיון וטעויות הן חלק מהמשחק, הערב מכבי נתניה ניצלה את הטעויות וכבר במשחק הבא נביא את המקסימום שלנו בניסיון להביא את שלוש הנקודות. את רוב הכדורים שנתניה הרוויחה היא קיבלה מאיתנו ויש להם שחקנים מהירים בחלק הקדמי. נצטרך לשפר את האלמנט הזה כי רוב הקבוצות משחקות מולנו על מתפרצות, אז היום לא היה היום הכי טוב שלנו ועדיין הרווחנו נקודה נוספת".