קבוצות המחלקה יעשו בשבת הפוגה ממשחקי הליגה לטובת גביע המדינה

בעיצומה של תקופה נפלאה בליגת העל לנוער תנסה מכבי ת"א 'שחר' להמשיך ולנצח גם בגביע המדינה. רק שבוע בלבד לאחר שגברו 0-7 על הפועל חיפה במשחק ליגה ייפגשו הצהובים שוב את האדומים-שחורים, הפעם בשמינית גמר גביע המדינה (קרית שלום, 11:30). קבוצת נערים א' שגם היא מצויה בכושר מצוין בליגה עם חמישה ניצחונות ברציפות תנסה לעבור שלב בגביע המדינה. שחקני מכבי ת"א 'עודד' כבר נמצאים בשלב רבע הגמר כאשר היריבה שלהם בשבת תהיה הכח עמידר ר"ג (מגרש הספארי-הכח ר"ג, 10:30).

קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב שעברה בהצלחה את משימת הגביע כבר בשבוע שעבר תחזור בשבת הקרובה למשחקי הליגה. החניכים של שלומי מיטלקה המוליכים את ליגת נערים ב' ארצית דרום ייפגשו למשחק מסקרן את מכבי חיפה/נהלל (קרית שלום סינטטי, 11:00). קבוצת נערים ג' של המועדון, מכבי ת"א 'אלדד' תצא לרעננה שם תנסה לגבור על הפועל המקומית ולהרוויח את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה לנערים ג'. על אותו כרטיס בדיוק תיאבק גם קבוצת נערים ג'2 של המועדון שתתמודד מול יריבתה הצמודה בליגה, מכבי חיפה, על הזכות להיות בארבע האחרונות של הגביע.

קבוצת ילדים א' דרום תצפין ליוקנעם ותנסה לעבור את שלב שמינית גמר גביע המדינה לילדים א' כאשר תפגוש את הפועל יוקנעם (11:00). קבוצת ילדים א' צפון תשחק את משחקה בשלב שמינית הגמר כאשר תצא למשחק חוץ מול מ.ס צעירי טייבה (15:15). קבוצות ילדים ב' של מכבי תל אביב ינסו לצלוח את משחקיהן בשמינית גמר גביע המדינה לילדים ב'. ילדים ב' צפון ייצאו למשחק חוץ מול מכבי הרצליה (8:30), ילדים ב' דרום ייסעו קצת יותר רחוק כדי לפגוש את מ.ס נשר (11:00). 

עדכון (13.2) – עקב תנאי מזג האוויר בוטלו משחקי הליגה של שמיניות (טרום א וילדים ג) ומשחקים נקודתיים על פי מגרשים מוצפים בהתאם להנחיות איגוד השופטים.