מכבי ערכה אימון מסכם לקראת עירוני ק"ש. פאקו: "אחרי המשחק הזה נשארו עוד 14 משחקים"

מכבי תל אביב משלימה את ההכנות למשחק הליגה נגד קריית שמונה שיתקיים מחר (בלומפילד, 20:55) וקיימה אימון מסכם בקריית שלום. עוד קודם לכם ערכה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן פאקו אייסטאראן לדחיית משחק הגביע בין שתי הקבוצות: "אני תמיד חיובי, אם המשחק נדחה זה לטובה. מחר זה משחק נוסף, משחק חשוב כי הוא על 6 נקודות אבל אחריו יש לנו עוד 14 משחקים נוספים. אני לא עושה הרבה שינויים ממשחק למשחק כי השחקנים כולם יכולים לשחק וננסה לשמור על בסיס הקבוצה, כשנבין מי במצב מנטאלי ופיזי מתאים- הוא ישחק. זה משחק בית ונוכל להרגיש את תמיכת האוהדים שעוזרת לנו. אם נצליח לשמור על הקצב הזה נוכל להיות בראשות הטבלה".

פאקו התייחס גם למשחק הליגה הקודם נגד נתניה ואמר: "הטעות שהרגיזה אותי היתה האחרונה כי לא רציתי לספוג בצורה כל כך קלה, היו להם 2 הזדמנויות והיתה לנו עוד הזמנות להגן באותה התקפה אבל לא עשינו את זה מהר מידי, יכולנו להימנע משער השוויון".

לגבי שילוב השחקנים אמר: " אני אמשיך לשחק בצורה הכי טובה לכל משחק, אני מרוצה מעדן וגם משאר השחקנים, מבחינת הנתונים עד שבאתי בן בסט שיחק 7 משחקים והבקיע פעם אחת ומאז שהגעתי הוא פתח בעשרה משחקים וכבש שבעה שערים. ככל ששחקן משחק יותר הוא יכול להראות את היכולות שלו אבל למכבי יש איכות בכל הסגל".

לגבי שילובו של ערן זהבי אמר: "הוא מאוד חשוב למכבי ומכבי חשובה לזהבי אבל טובת המועדון חשובה מטובת שחקן אחד, אולי מנוחה עכשיו תתן לו דחיפה לאפריל כי הוא עדיין לא נפצע העונה ואנחנו צריכים להימנע כזה".

https://www.youtube.com/watch?v=zoKx7-9QthQ

עדן בן בסט התייחס גם הוא לשילובו במכבי ואמר: "בתור שחקן התקפה חשובה הסטטיסטיקה אבל יותר חשוב שהקבוצה מנצחת כי הקבוצה עוזרת לי, אני ממשיך לעבוד קשה ומקווה לשמור על זה. יש פה מלא שחקנים שנאבקים על כמה עמדות והתחרות עושה טוב לכולם. מכבי זה מועדון גדול, כולם רוצים להיות בסגל וזה עושה טוב למכבי".

לגבי המשחק אמר: "אנחנו במקום הראשון והם בשני, זה משחק חשוב אבל לא יקבע את גורל העונה, המאמן מבהיר לנו מה צריך לעשות ואת זה ננסה לעשות. אני רוצה לשחק וזה חשוב לי אבל יש פה הרבה שחקנים שרוצים לשחק, הגעתי מצרפת אבל אני צריך להשתלב כי זו קבוצה רצה שלקחה אליפות. הגעתי לפה מבחירה ומאהבה, אני מאוד מרוצה במכבי תל אביב. תמיד יש עליות וירידות אבל צריך להסתגל ושמח שישרתי קו עם מה שצריך".

לגבי ההחלטות המקצועיות של המאמן אמר: "יש מאמן עם חשיבה משלו ואני מכבד את זה ומנסה לשפר. אנחנו יודעים שאין הבדלי מעמדות, יש פה צוות חברי וטוב וזה הגרעין של הקבוצה, אין פה אגו וזה יכול להוביל את מכבי קדימה. בקבוצת צמרת השיטה שונה וצריך להתרגל לזה אבל עם הזמן משנים את התפיסה וזה יכול לשפר אותך כשחקן יחד עם הדרכת הצוות המקצועי. אני לוקח את הדברים הטובים מכל מקום בו אני משחק, מכבי זה אירופה לכל דבר, היא האופציה הכי טובה, זה המועדון הכי גדול בארץ ואני לא מתחרט אפילו לרגע על כך שהגעתי לכאן".