הקשר מודע לחשיבות המשחק היום: "באים לנצח כמו שמקווים לעשות בכל משחק"

זה שערן זהבי אוהב לכבוש זה לא סוד, אך נגד עירוני קרית שמונה הקשר אוהב במיוחד למצוא את הרשת. זהבי כבש בכל שבעת משחקיו במדי מכבי ת"א נגד הקבוצה הצפונית ועכשיו הוא מתכונן לעוד מפגש שהפעם יהיה מסקרן במיוחד: "אין ספק שזה משחק מאוד חשוב בשבילנו, מקום ראשון מול מקום שני. אנחנו רוצים לנצח את המשחק במיוחד מאחר ואנחנו משחקים בבית, אבל זו המנטליות שלנו בכל משחק ולא נשנה אותה גם במשחק הזה".

https://www.youtube.com/watch?v=5GMfgGJBlxg

זהבי מכיר ביכולות של הקבוצה הצמודה למכבי בראש הטבלה, אך מקווה שהצהובים יחייכו בסיום: "בבלומפילד היו לנו תוצאות טובות מאוד נגדה, אבל זו קבוצה קשה, קבוצה טובה ומאומנת. אין ספק שלא יהיה משחק קל אבל אנחנו באים לנצח כמו שאנחנו מקווים לעשות בכל משחק". המשחק היום (20:55) יהיה הראשון מתוך שלושה מול ק"ש בשבועיים הקרובים לאחר שהמפגש הראשון ברבע גמר הגביע נדחה: "אין לזה שום השפעה על המשחק היום, כל משחק לגופו ומתכוננים לכל משחק בהתאם. גם למשחק הזה אנחנו עושים אותו דבר ונקווה שנצליח להביא את היכולת שלנו לידי ביטוי ונשמח את המועדון ואת הקהל".

ואגב הקהל, זהבי מדגיש שוב את החשיבות שלו במשחקי הבית של הקבוצה: "הקהל שלנו בבלומפילד זה אקסטרה בשבילנו. הוא נותן לנו דחיפה גדולה ונקווה לשמח את האוהדים ולהביא את שלוש הנקודות. זה לא שהעונה נגמרת לאחר המשחק הזה, אך אלו שלוש נקודות מאוד חשובות בשבילנו ונקווה להשיג את התוצאה".