הקשר הסרבי שמח על הזכייה בתואר שחקן חודש ינואר של מנהלת הליגה, אך כבר חושב קדימה: "יש עוד הרבה עבודה"

קשר מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ', ודאי ישמח לזכור את תחילתה של 2015. הסרבי חגג עם מכבי את הזכייה בגביע הטוטו והיה שותף למהפך בצמרת הליגה עם ניצחון בדרבי. חודש ינואר חייך לקשר הסרבי גם ברמה האישית בהם רשם שלושה שערים חשובים. הראשון בגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, השני בניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד בליגת העל והקינוח בדרבי התל אביבי בשער שהכריע את תוצאת המשחק. הפרס של מיטרוביץ' הגיע ביום שני האחרון, לפני המשחק מול עירוני ק"ש, כאשר קיבל לידיו את תואר שחקן החודש של מנהלת הליגה.

צפו בביצועיו של מיטרוביץ' במשחקי חודש ינואר:

https://www.youtube.com/watch?v=YssNXtdFQjU

"אני רוצה להודות לכל מי שהצביע לי בבחירת השחקן המצטיין של חודש ינואר", אמר מיטרוביץ' לאתר הרשמי. "אני רוצה להקדיש את התואר הזה לחברי לקבוצה והאוהדים שעזרו לי ותמכו בי לאורך כל הדרך". עבור הסרבי התואר מסמל הרבה יותר מהצלחה אישית, אלא סימן לדרך הנכונה עושה הקבוצה: "למרות שמדובר בתואר אישי, עבורי זהו תואר קולקטיבי. ללא חברי לקבוצה ועבודת הצוות, הבחירה הזו לא הייתה אפשרית".

גם מיטרוביץ' מבין שאין זמן לחגוג את הבחירה בו כשחקן החודש: "הבחירה בי בחודש ינואר כשחקן מצטיין לא מספקת אותי ולא את מכבי תל אביב. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו שמתחילה כבר במשחק הקרוב מול הפועל חיפה בשבת וביום רביעי הבא במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה. אז, יאללה מכבי!".