הקפטן מאוכזב מהתוצאה אמש, אך אופטימי לקראת המפגשים הבאים מול ק"ש: "למדנו איך להיות מוכנים אליהם"

התיקו 1:1 במפגש מול עירוני קריית שמונה, השאיר ססטוס קוו בצמרת הליגה כמכבי תל אביב ממשיכה לעמוד בראשה. למרות השער של ברק בדש שהשווה את התוצאה חמש דקות לסיום המשחק, קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, קיווה להשיג שלוש נקודות. "מבחינתנו תיקו זו לא תוצאה מספיק טובה, אנחנו רוצים לנצח", הבהיר ייני שסיפר על הדקות האחרונות בהם ניסו הצהובים לנצח את המשחק: "אחרי השער נותרו חמש דקות. ערן ניסה לקחת את בדש אבל הוא נפצע והוא התעכב בגלל האף. רצינו מאוד את הגול הנוסף".

https://www.youtube.com/watch?v=Jhm57pVUytg

"הפתיעה אותי צורת המשחק של קריית שמונה", אמר הקפטן כאשר התייחס לפערים שנראו על המגרש למשך דקות ארוכות במשחק. "הם שיחקו לא כמו שציפיתי. לא פתחו את המשחק לא ניסו לתקוף בצורה חכמה פשוט בעטו למעלה והתגוננו. לא פשוט לשחק נגד קבוצה שמשחקת ככה ובטח לא נגד קריית שמונה. משחק טקטי טוב מאוד שלהם. נתנו הכול כדי לנצח ואני מאוד גאה בכולם".

על שיתוף הפעולה לראשונה עם גילי ורמוט בהרכב אמר ייני: "היה כיף. אני מקווה שגם הוא נהנה לשחק איתנו. הקצב שאנחנו משחקים הוא קצב גבוה והוא רק צריך להתרגל אליו ולרעיונות משחק. אני מאמין שהוא יתרגל מהר מאוד".

על התצוגה של הקהל הוסיף: "הקהל שלנו מדהים זה לא משהו שמפתיע אותנו. אנחנו מרגישים במשחקי חוץ כאילו זה משחקי בית. הקהל מטבעו הוא רוצה שנשחק קדימה. אבל אי אפשר לשחק קדימה שאין למי. אז שומרים את הכדור. זה מוכיח את עצמו, אנחנו מגיעים להרבה מצבים ושולטים במשחק ולא נותנים ליריבות להגיע למצבים משלהם אז אנחנו מרוצים מאיך שאנחנו משחקים".

השחקנים של פאקו אייסטאראן צפויים לפגוש את קריית שמונה בעוד ארבעה מפגשים העונה, מתוכם שניים כבר בשבועיים הקרובים במסגרת רבע גמר גביע המדינה. "הם יודעים שאנחנו קבוצה טובה מאוד. שיהיה להם קשה מאוד להוציא מאיתנו משהו", אמר ייני. "אנחנו למדנו איך להיות מוכנים אליהם וראו את זה כבר אתמול כי הם לא היו אקטיביים בחלק הקדמי – לחצנו אותם טוב והם התקשו לצאת להתקפות. אני מקווה שזה יוריד להם את הביטחון".

אגב, למשחק הגומלין ברבע הגמר שייערך בבלומפילד יוכלו בעלי המנויים להטעין את כרטיס המנוי שברשותם עד ליום שישי ה- 20/02 בשעה 13:00. החל ממועד זה לא ניתן יהיה ליהנות מהמחיר המצוין בכתבה או לטעון את המשחק במנוי. לכל הפרטים בנושא לחצו כאן.