חלוץ מכבי ת"א שנפצע אמש תוך כדי כיבוש השוויון היה מעט מאוכזב בסיום: "מאוד רצינו לנצח"

מכבי ת"א של השנים האחרונות שמה סוף לכמה סטטיסטיקות שהלכו נגדה, אך אמש קרה ההיפך. לאחר חמישה ניצחונות בית רצופים בליגה על עירוני קריית שמונה הצהובים נעצרו אמש ע"י הקבוצה הצפונית בתיקו 1-1. למרות זאת המקום הראשון ופער שתי הנקודות נשמרו ופאקו אייסטאראן מנסה להסתכל על הצד החיובי: "אני חושב שזה צעד אחד קדימה כי זה עוד משחק שעבר ואנחנו עדיין בפסגה". מאמן מכבי ת"א מנסה גם להיות מודאג מתוצאות המשחקים מול שתי הקבוצות הנוספות בצמרת: "אם אני יכול לחתום על זכייה באליפות מבלי לנצח את באר שבע וקריית שמונה אני אחתום עכשיו. אם זה היה אפשרי עד עכשיו לא לנצח אותן ולהיות בפסגה אז למה שזה לא יקרה עד סוף העונה?".

https://www.youtube.com/watch?v=Twpx33_L8Mc

"אני חושב שבהחלט הגיע לנו לנצח, עשינו מספיק כדי לנצח את המשחק. אני אסתכל על הנתונים לאחר מכן ואראה כמה בעיטות היו לנו לשער. קריית שמונה לא מפתיעה אף אחד, יש להם את המשחק שלהם ואתה צריך לכבד את המשחק הזה". פאקו גם ניסה להסביר את הדברים שלא עבדו במשחק של קבוצתו: "הקישור היה רחוק מדי, לא הצלחנו לפתוח את המשחק כאשר קו ההגנה הראשון קרוב מספיק לקו הראשון של הלחץ. היינו צריכים שחקנים שיצטרפו למשחק וברגע שהחלוצים עושים זאת הם לא נמצאים בהתקפה. כאשר הקשרים מצליחים לספק כדורים לחלוצים הם לא צריכים לחזור אחורה".

גילי ורמוט ערך אמש הופעת בכורה במדים הצהובים והמאמן היה מרוצה מהקשר: "ורמוט מאוד השתדל. הוא עשה את מה שביקשנו ממנו, להתחיל באגף ולהצטרף לאמצע ובעשר הדקות האחרונות כאשר עברנו למערך שונה בו הוא ונוסא היו לפני מיטרוביץ' הוא ניסה להצטרף. הוא רק שבוע אחד איתנו, אי אפשר לצפות ממנו לשנות את קצב המשחק שלו במיוחד כאשר הוא שיחק בסגנון אחר במשך שבעת החודשים הקודמים".

החלוץ ברק בדש שכבש את השוויון הדרמטי ושבר את האף תוך כדי כיבוש השער אמר על כך בסיום: " זה היה שווה לשבור את האף בשביל השער הזה, אני חושב שאם תשאל כל חלוץ הוא יגיד לך שהוא מוכן לזה, במיוחד במשחקים מהסוג הזה שידענו שגם תיקו זו נקודה מאוד חשובה. מאוד רצינו לנצח אבל בכל זאת הם הובילו 1-0 למרות שאנחנו שלטנו במשחק אבל קריית שמונה קבוצה חזקה מאוד".

בדש שעלה כמחליף וכבש דיבר גם על התחרות בהרכב: "יש תחרות במכבי תל אביב וזה לא פשוט. יש תחרות מאוד קשה ובמיוחד בחלק ההתקפי יש עומס ,יש שחקנים מצוינים, שחקני נבחרת, שחקנים שכולם מוכשרים וכולם רוצים לשחק. יש תחרות גם על ה-18 אבל אנחנו עושים את המקסימום. היום זה היה תורי להבקיע את השער החשוב, אך פעם זה אני ופעם זה עדן או ערן, כל פעם מישהו אחר. אני אעשה את המקסימום עד סוף העונה כדי לשחק ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר". החלוץ גם ניסה לנתח את המשחק מהזווית שלו: "משחק מתפתח לפעמים לכל מיני כיוונים שאי אפשר להסביר אותם. אני חושב שבאמת שלטנו במשחק במחצית הראשונה ובמחצית השנייה גם עם יותר הזדמנויות וכשדברים זזו בהתקפה. אם לא הייתי יוצא אחרי השער שלי כשהיה לנו מומנטום יכולנו לעשות את זה ולהבקיע עוד אחד וחבל".

עוד אקס קריית שמונה, איתן טיבי, סיכם גם הוא ואמר: "רצינו לנצח את המשחק הזה הגענו למצבים והיינו יותר טובים מקריית שמונה.אני לא יודע כמה פעמים העונה היינו בפיגור אבל אני חושב שמכבי תל אביב קבוצה מספיק חזקה כדי לנצח בכל מצב, הוכחנו את זה בעבר ואנחנו מוכיחים את זה גם היום. המשחק היה לא קל, קריית שמונה קבוצה טובה ואי אפשר לזלזל בהם, הם ידעו להסתגר טוב מאוד. בחצי השני נפתחו לנו קצת פערים והמשחק היה הרבה יותר בידיים שלנו, היינו הרבה יותר מסוכנים".