רגע לפני ההתמודדות מול השנייה בטבלה, בחרנו את שלושת המשחקים המרגשים ביותר מתוך המפגשים בבלומפילד. צפו, תתרגשו ותבחרו את הניצחון הגדול שלכם…

24 בספטמבר 2012, מחזור 4:  מכבי מאותתת לאלופה היוצאת

אחרי שלושה ניצחונות שפתחו את העידן של אוסקר גרסיה כמאמן מכבי תל אביב, הצהובים אירחו את האלופה, עירוני קריית שמונה לעיני 12,171 צופים. התפאורה בבלומפילד הייתה מושלמת. איתן טיבי היה מוכן לקראת המפגש מול האקסית, ואלירן עטר חימם את השפיץ של הנעל.

אחרי 44 דקות מורטות עצבים, גונזאלו גרסיה רשם את שער הבכורה שלו בליגה אחרי פעולה אישית נהדרת. 4 דקות בתוך המחצית השנייה, אלירן עטר הכפיל את היתרון מכדור עונשין מ-11 מטרים. הצהובים המשיכו לשטוף את הדשא, ומהראן ראדי (82) חגג גם הוא שער בכורה במדים הצהובים בליגה עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. עטר (89) קינח עם עם שער נוסף וחתם ניצחון גדול של מכבי ת"א לקראת עונה פנטסטית.

https://www.youtube.com/watch?v=X6JU2gqu3wU

28 בספטמבר 2013, מחזור 4: קצר וחלק

אחרי ניצחון גדול 0:3 בקריית אליעזר על מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפעם עם פאולו סוזה, אירחו בבלומפילד את עירוני קריית שמונה של ברק בכר.

12,671 צופים  צפו בקונצרט של 45 דקות שהחל עם שער נהדר של ערן זהבי (8) בבעיטה חופשית מ-25 מטרים. הצהובים הגבירו קצב, ובדקה ה-21 עלה גם שמו של מונאס דבור על לוח הכובשים. החגיגה בבלומפילד המשיכה ורגע לפני שהאוהדים שמעו את השריקה למחצית, טל בן חיים סיים את אחד המהלכים המרשימים שנראו באותו המחזור, אחרי שהחליף מסירות עם דור מיכה. האחרון הכניס כדור עומד נהדר עם העקב, ובן חיים מצא בנגיעה את החיבורים של גיא חיימוב.

11 במאי 2014, מחזור 34: איינבינדר כבש, מכבי הניפה צלחת אליפות

שמונה ימים אחרי שהכריעו את מאבק האליפות עם ניצחון 1:2 בוסרמיל את הפועל באר שבע, הכל כל התפאורה להנפת צלחת אליפות באצטדיון בלומפילד הייתה מוכנה.

12,789 צהובים מילאו את היציעים. הצבע הצהוב שלט. צלחת האליפות כבר התמרקה. ואז הגיעה תורם של השחקנים לההתחיל בהצגה. הראשון שמצא את הרשת היה אקס קריית שמונה, דן איינבינדר, שכבש את שער הבכורה שלו במדים הצהובים. קריית שמונה חזרה למשחק חמש דקות לאחר מכן עם שער של רועי קהת.  דור מיכה החזיר את היתרון למכבי בדקה ה-25 אחרי בישול של איינבינדר. גם ערן זהבי לא ויתר על השתתפות בחגיגה ובדקה ה-74 כבש את השלישי בדרך להנפת צלחת אליפות שנייה ברציפות.

עכשיו תורכם לבחור את ניצחון הבית המרגש שלכם במפגשים נגד עירוני קריית שמונה. לבחירה לחצו כאן.