קשר מכבי ת"א מתכונן לשבת וחברו לקבוצה ברק בדש מעדכן על מצבו הרפואי: "אנוח כמה ימים ואחזור יותר טוב"

שניהם היו אחראים לשוויון הדרמטי ביום שני האחרון מול קריית שמונה ושניהם כבר מוכנים למשחק הבא. דור מיכה וברק בדש דיברו לאתר הרשמי לקראת משחק החוץ ב'סמי עופר' מול הפועל חיפה ומיכה פתח וסיפר על התחושות לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב, אך מעכשיו עד סוף העונה כל משחק הוא חשוב מאוד, בטח כאשר אנחנו לפני הפלייאוף. ארבעה משחקים נותרו לפלייאוף ואנחנו רוצים לצבור כמה שיותר נקודות ולנסות להגיע עם פער כמה שיותר גדול בצמרת". מיכה גם הבהיר כי למרות שבשבוע הקרוב מחכים לצהובים שלושה משחקים הם מרוכזים רק בהפועל חיפה: "המשחק הזה מאוד חשוב בלי קשר לכלום. לא חושב שיש קשר בין המשחק הזה לקריית שמונה בגביע ואנחנו חושבים כרגע רק על הפועל חיפה".

https://www.youtube.com/watch?v=nPBbJkhsLeE

הקשר בטוח כי לחילופי המאמנים אצל היריבה לא תהיה משמעות: "אולי עליהם זה ישפיע, עלינו זה לא צריך להשפיע, אנחנו באים למשחק חוץ ורוצים להוציא שלוש נקודות". מיכה גם התייחס לאתגר איתו מתמודדים הצהובים לאורך כל העונה: "די התרגלנו לזה שהרבה קבוצות באות נגדנו ומשחקות די הגנתי, עומדות מאחורה ונצטרך למצוא לזה פתרונות. אנחנו עובדים על זה באימונים, מנסים לשנות מערכים. אלו דברים שאנחנו חייבים למצוא אליהם פתרונות כי ברור לנו שהרבה קבוצות ימשיכו לשחק כך נגדנו. הן יודעות שזו הדרך לעצור אותנו, אך אני בטוח שנצליח למצוא לזה פתרון".

הצטרפותו של גילי ורמוט למכבי ת"א הגבירה את התחרות בחלק ההתקפי, דבר אותו רואה מיכה כיתרון: "יש המון כישרון בחלק ההתקפי, המון שחקנים מעולים והתחרות היא מאוד קשה. כשיש תחרות כזו אז כל אחד מוציא מעצמו יותר וכשיש לידך שחקנים כאלה מוכשרים אז באופן טבעי אתה נראה יותר טוב על המגרש". שלושה ימים לאחר המשחק מול קריית שמונה מיכה לא שוכח להחמיא לחברו לקבוצה, ברק בדש, לו הוא סידר שער שוויון דרמטי שעלה לו בשבירת האף: "הוא עשה שער גדול, של הקרבה ונחישות, מגיע לו ואני שמח בשבילו".

Badash

בדש בעצמו סיפר על התחושות לאחר השער והמכה וגם סיפק עדכון על מצבו הרפואי: "לא נעים בכלל, אבל האמת זה היה שווה, חיכיתי לשער הזה במיוחד שהוא בא במשחק כל כך חשוב. עכשיו אני בסדר, עברתי כמה ימים קשים עם כאבים ומסתבר שאני צריך לנוח עוד כמה ימים לצערי, אך אני אהיה בסדר. אני מקווה מאוד שאני אהיה מוכן למשחק ביום רביעי. פיזית אני מרגיש מצוין, אך עדיין מפחדים שאני אקבל מכה באף והמצב יהיה יותר גרוע אז אני אנוח כמה ימים ואחזור יותר טוב".