מאמן מכבי ת"א, פאקו אייסטאראן, מסתכל קדימה למשחקים הבאים: "נעבוד כדי לתקן ולעשות את הדברים טוב יותר"

שבועיים עברו מאז דחיית המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה מול עירוני קריית שמונה, ומחר שחקני מכבי תל אביב יעשו שוב את הדרך הארוכה צפונה, הפעם בתקווה שמזג האוויר לא יפריע לקיום ההתמודדות מול אחת היריבות הקשות בליגה. רגע לפני, המאמן פאקו אייסטאראן, התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ליכולת שהציגה הקבוצה בשלושת המשחקים ועל הדרך לשפר אותה: "אנחנו נתאמן וכך ננסה לשנות את הדברים שעשינו רע. נעבוד כדי לתקן ולעשות את הדברים טוב יותר ולחזור להציג את היכולת מהמשחקים הטובים שלנו".

https://www.youtube.com/watch?v=BlgkHHlbPA0

המאמן התייחס בין היתר  ליכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים ולשאלה אם מדובר רק במזל ואמר: "תומאס ג'פרסון אמר: 'אני מאוד מאמין במזל. אבל גיליתי ככל שאעבוד קשה יותר יהיה לי יותר מזל'. פעם הכרתי מאמן שהוא פוטר כ-5 פעמים. ואחרי זה הוא אמר שזה מחוסר מזל. אבל אי אפשר להאשים רק את המזל".

Vermouth

"כל אחד מאיתנו עושה טעויות. גם אני. אני לא מושלם", המשיך המאמן "גם השחקנים. לא תשמעו אותי אומר שאני עושה אותם גדולים. אני חלק מהקבוצה. הם יודעים שברגע שמפסידים אני הראשון שמרים את היד ואומר 'אולי עשיתי טעות'. תמיד אני עושה שינויים כי צריך יצירתיות כדי להשתפר. יכול להיות שלפעמים השינויים לא מוצלחים, אבל תמיד צריך לשנות". אייסטאראן הבהיר כי הוא מאמין בשחקניו וביכולת שלהם לחזור ולהציג את היכולת מהמשחקים הטובים יותר: "השחקנים שלי הם אחראיים והם יודעים מה הם עושים טוב ומה לא. אני בטוח שהם יודעים והם יעבדו על זה כדי לתקן ושזה ישתנה. הם משוכנעים בדרך שהם משחקים, והם מאמינים בדרך שהם משחקים. כרגע אולי אנחנו לא ביכולת טובה אבל אנחנו נצטרך לשנות את זה".

ייני: "נהיה יריבה קשה יותר לק"ש מאשר ק"ש לנו"

הקפטן, שרן ייני, ביקש ראשית להביע הזדהות עם מצבם של שחקני מכבי נתניה והבהיר: "חשוב לדבר על מה שקורה בנתניה ושאוטוטו שלושה חודשים אל מקבלים משכורת וזה כבר נהיה בשגרה בקבוצות אחרות. הלב שלנו עם שחקני מכבי נתניה, וכל עזרה שיצטרכו נעזור".

Yeini

על התחושות בימים האחרונים הוסיף הקפטן: "אני יכול לומר שאנחנו השחקנים מאמינים במאמן, מאמינים בדרך, בסגנון המשחק, בצורת האימונים. אנחנו מקבלים את האימונים הכי טובים בארץ. לא מכיר מאמן בישראל שאומר לשחקנים שלו קחו את הסיכונים כי אנחנו קבוצה כריזמטית ורוצה לשלוט במשחק. האווירה בחדר ההלבשה היא מצוינת שמחזקת אחד את השני. עברנו למוד של אופי ונחישות ויראו את זה בקרוב".

Itzhaki

ייני הביע אמון בו ובחבריו לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה: "לפי מה שאני זוכר במשחק האחרון מול היריבה שלנו מחר, קריית שמונה, זה היה משחק טוב שלנו. הגענו להזדמנויות ולדעתי המשחק בסוף היה צריך להיות שלנו. אני חושב שאנחנו נהיה יריבה יותר קשה לקריית שמונה מאשר היא לנו. הם קבוצה קשה מאוד, אבל אנחנו נהיה יריבים קשים יותר".

Juan Pablo

"אני בטוח שגם אנחנו וגם קריית שמונה לא חושבים על המשחק הנוסף. כי זה משחק שצריך להשיג תוצאה טובה במשחק הראשון כדי שיהיה קל יותר במשחק השני. תוצאה טובה בשבילנו היא תמיד ניצחון. אם נגיע לבלומפילד ביתרון אז בכל מקרה הם יצטרכו לתקוף".