קבוצות נערים א' ונערים ג' שמרו על מקומן, משחק דרמטי לקבוצת נערים ג'2

מכבי ת"א 'עודד' שמרה על הסטטוס קוו בצמרת ליגת נערי א' על עם ניצחון ביתי על בני יהודה. הצהובים שמרו על פער הנקודה מהמוליכה מכבי חיפה לאחר 0-2 בקרית שלום משערים של תומר אלטמן ורון גבאי. עבור אלטמן הקשר היה זה שער חמישי העונה וגבאי המגן שרק במחזור הקודם כבש שער ראשון במדי קבוצת נערים א' חגג שער שני ברציפות. קבוצת נערים ג' רשמה ניצחון חוץ נאה, 0-4 על הפועל רמת גן ושמרה על המקום בליגת נערים ג' מרכז. שחקני מכבי ת"א 'אלדד' ירדו להפסקה עם שער של רותם זיו והוסיפו עוד שלושה במחצית השנייה מרגלי טל דאון (צמד) וניב אבוטבול.

קבוצת נערים ג'2 של המאמן ארז בלפר סיפקה את המשחק הדרמטי של השבת עם 3-3 ביתי מול בני סכנין. משחק הצמרת בליגת נערים ג' שרון ראה את הצהובים עולים בשלהי המחצית השנייה ליתרון מבטיח של 1-3 בזכות שער של אייל חן וצמד של גיל רחימי. שני שערים דרמטיים של האורחים בדקות הסיום קבעו חלוקת נקודות ואכזבה גדולה לנערים ג'2 של מכבי תל אביב למרות טיפוס של שני מקומות בטבלה.

משחק צמוד היה גם לקבוצת ילדים א' דרום של מכבי תל אביב שגברה בקרית שלום 1-2 על בית"ר ירושלים. האורחים עלו ליתרון ראשון אך צמד של טל יגודייב הפך את התוצאה וקבע ניצחון ביתי לחניכים של אורי דוד. אותה תוצאה חזרה גם במשחקה של קבוצת ילדים א' צפון אך לצערם של הצהובים הם היו בצד הלא נכון שלה לאחר הפסד חוץ למכבי הרצליה. בדרבי שנערך אתמול בוולפסון נוצחה קבוצת ילדים ב' דרום 1-0 כאשר ילדים ב' צפון ספגו 4-2 ביתי מבית"ר ירושלים.