לקבוצת הנוער מחכה משחק מאתגר בקרית חיים, קבוצת נערים ב' תעלה למשחק גביע בירושלים

שישה ניצחונות רצופים וקבוצת הנוער של מכבי תל אביב לא עוצרת. האם בשבת הקרובה (12:00, שידור בספורט 5) תהיה זו הפועל חיפה שתצליח לעצור את הרכבת הצהובה שממשיכה לדהור בפסגה? החניכים של זיו אריה שמחזיקים בפער של תשע נקודות בפסגה יצפינו למגרש בקרית חיים בניסיון להמשיך את היכולת המצוינת שלהם גם במחזור ה-18 של ליגת העל לנוער. עוד קבוצה של המחלקה שעוברת עד כה עונה מצוינת היא קבוצת נערים א', מכבי ת"א 'עודד'. החניכים של אליעזר בן אהרון מגיעים גם הם למחזור הקרוב בכושר טוב וינסו לרשום ניצחון חמישי ברציפות כאשר יארחו את הפועל ת"א לדרבי מסקרן (קרית שלום, 08:30).

בתוך שבת של משחקי ליגה נקבל גם משחק גביע של קבוצת נערים ב'. מכבי ת"א 'אלי פוקס' תעלה לבירה למפגש (בית וגן סינטטי, 08:30) מול בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב ד' של גביע המדינה לנערים ב'. בחזרה למשחקי הליגות השונות, קבוצות נערים ג' של המועדון ינסו גם הן לרשום ניצחונות נוספים. מכבי ת"א 'אלדד' תארח בקרית שלום (08:30) את הפועל ראשון לציון וקבוצת נערים ג'2 תצא למשחק חוץ מול הפועל חדרה (מגרש מכבי חדרה, 11:40).

גם לקבוצת ילדים א' צפון מחכה מפגש מול המקבילה של הפועל חדרה רק שבמקרה הזה הצהובים יהיו אלה שיארחו (קרית שלום, 10:20). קבוצת ילדים א' דרום של מכבי ת"א תתארח לדרבי קטן של העיר אצל בני יהודה (שכונת התקווה, 08:30) וכמוה גם קבוצת ילדים ב' שתעשה זאת כבר ביום שישי (15:00). במשחק שינעל את משחקי הליגה התחרותיים של קבוצות מכבי תל אביב תארח קבוצת ילדים ב' דרום את מ.ס אשדוד (קרית שלום סינטטי, 12:10).