נערים א' ניצחו דרבי ונערים ב' עברו שלב בגביע בעוד שבת מושלמת לקבוצות המחלקה

לאחר הניצחון המרשים של קבוצת הנוער בקרית חיים מה שנותר לשאר הקבוצות הוא לקחת דוגמה מהאחות הבכורה במחלקת הנוער. קבוצת נערים א' של המועדון לקחה את האתגר בשתי ידיים ויצאה מנצחת בתום דרבי חשוב וצמוד. שחקני מכבי ת"א 'עודד' אירחו בקרית שלום את הפועל ת"א ונזקקו לשער בודד של רן ואתורי בתחילת המחצית השנייה כדי להכריע את המשחק. בעזרת הניצחון שמרו הצהובים על המקום השני ופער הנקודה מהמוליכה מכבי חיפה.

קבוצת נערים ב' הייתה היחידה מבין קבוצות המחלקה ששיחקה בשבת משחק גביע. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' יצאו למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים על הכרטיס לשמינית הגמר גביע המדינה לנערים ב'. עד הדקות האחרונות של המשחק נראה היה כי חלום הגביע עומד להתנפץ כאשר המארחים הובילו 0-1 אך החניכים של שלומי מיטלקה סיפקו את המהפך הדרמטי בסיום. שערים של עדן אגמי שש דקות לסיום ועדן קארצב בדקה האחרונה הצעידו את קבוצת נערים ב' של מכבי ת"א לשלב הבא. מכבי ת"א 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון רשמה ניצחון רביעי ברציפות ושמרה על פער חמש הנקודות בפסגה לאחר 0-3 ביתי על הפועל ראשון לציון.

בליגת נערים ג' שרון רשמה קבוצת נערים ג'2 של מכבי ת"א ניצחון שלישי בארבעה משחקים עם 0-5 בחוץ על הפועל חדרה. גיל רחימי כבש צמד, עמית גלזר, ים בן יהודה ואייל חן הוסיפו שער כל אחד.  גם לקבוצת ילדים א' צפון של המועדון חיכה עימות מול המקבילה של הפועל חדרה וגם כאן הצהובים יצאו עם רגלם על העליונה לאחר ניצחון 0-4. עוז בילוי, רווה אסייג, יונתן איזן ועידן רוזנפלד כבשו לזכות החניכים של ניסים דבש. קבוצת ילדים א' דרום של המאמן אורי דוד השלימה ניצחון חמישי ברציפות עם 1-9 נאה בשכונת התקווה על בני יהודה.

במשחק נוסף שנערך בשכונת התקווה בין קבוצות בני יהודה ומכבי ת"א גברה כבר ביום שישי קבוצת ילדים ב' צפון של המועדון 0-5 על המקבילה של בני יהודה. קבוצת ילדים ב' דרום נעלה את השבת המושלמת של מחלקת הנוער עם ניצחון נוסף, 0-8 על מ.ס אשדוד.