החלוץ מחכה לניצחון שיקטע רצף של ארבעה משחקים, אך מדגיש: "אנחנו עדיין במקום הראשון בליגה ובעניינים בגביע המדינה"

כאשר הפלייאוף הולך ומתקרב, העונה נכנסת לרגעים המכריעים ובמכבי תל אביב, למרות התוצאות האחרונות, מבהירים שהקבוצה מוכנה. טל בן חיים דיבר לאתר הרשמי וניסה להדגיש זאת לקראת המשחק הביתי מחר (19:20) מול בני סכנין: "ביום שבת חוזרים לבלומפילד ובאים כמו תמיד כדי לנצח את המשחק. נכון שאנחנו בתקופה פחות טובה, אך גם לנו זה יכול לקרות. אנחנו לרוב מנצחים ועם כל הפסטיבל סביב הקבוצה אנחנו עדיין במקום הראשון, עשינו תוצאה מצוינת בק"ש ואנחנו עדיין בעניינים בגביע המדינה".

https://www.youtube.com/watch?v=VIUh9h9GbiY

"אני חושב שאנחנו יודעים מספיק טוב שבתקופה האחרונה אנחנו לא מציגים את הכדורגל שאנחנו צריכים ורוצים להציג. עם זאת אנחנו קבוצה חזקה, כולנו מגובשים וחזקים ואני בטוח שנצא מהמצב הזה כבר בשבת". לאחר המשחק האחרון בגביע אמר שרן ייני שמכבי תל אביב תצטרך לנצח עם אופי, דבר איתו בן חיים מסכים: "שרן צודק במיליון אחוז. אנחנו צריכים לנצח כדי להחזיר את הביטחון שלא כל כך אבד, אך כאשר לא מנצחים ארבעה משחקים אוטומטית יש סוג של רצון מיוחד לנצח".

בן חיים

"מעבר לזה המשחק בשבת חשוב מאוד חשוב לקראת הפלייאוף. זה משחק שהוא מיוחד מהרגיל כי שוב, זו תקופה שבדרך כלל לא מגיעה אצלנו, אך כמה משחקים לא ניצחנו ובגלל זה את המשחק הקרוב אנחנו רוצים לנצח הרבה יותר". חלוץ הצהובים בטוח כי כמו בכל משחק בבלומפילד הקהל הצהוב יעשה את שלו: "הקהל יהיה שם בבלומפילד ואנחנו בטוחים שהוא יהיה שם בשבילנו כמו תמיד. אנחנו אלה שצריכים לעשות את העבודה על המגרש".