המגן מודה שהקבוצה עברה תקופה לא טובה, אך מוסיף: "באנו כדי לצאת מזה וזה מה שעשינו"

אין ספק שבמכבי תל אביב התגעגעו לתחושת הניצחון. לאחר ניצחון 0-2 בדרבי בתחילת פברואר הגיע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, אך אמש סיימו את הצהובים את החודש כמו שפתחו אותו שומו את התקופה האחרונה מאחוריהם. הניצחון 0-2 על סכנין אולי לא היה המשחק הכי טוב העונה, אך המאמן פאקו אייסטאראן היה מרוצה מאוד מהגישה של השחקנים: "אני אחתום עכשיו שבמשחק הקרוב בגביע היכולת תהיה משופרת, אני מקווה שכן. לקבוצה לא חסר ביטחון, אולי הם מרגישים יותר לחוצים כשיש להם את הכדור והם שומעים את הרעש באצטדיון זה לא קל. בשביל כמה שחקנים זה אולי אפילו יותר קשה".

https://www.youtube.com/watch?v=h4zZA1SI_NQ

"אני מכיר את השחקנים טוב מאוד. אני רואה אותם מתאמנים כל יום וזה מה שנותן לי ביטחון כי הדרך שאתה מתאמן היא הדרך שאתה משחק על המגרש. אז לפחות התשוקה, מחויבות, אנרגיה ומאמץ יש בכל אימון אז אחרי כל זה אפשר לשפר עוד את המשחק, אך אין לי ספק שנגיע לדרך המשחק שאנחנו מחפשים".

פאקו גם דיבר על התחושות והאווירה שהייתה אמש באצטדיון: "היה מתח לא של השחקנים אלא של האוהדים וראיתי זאת ברגע שעלינו על המגרש. אני חושב שזה לא עוזר בכלל. זה נראה שמכבי תל אביב צריכה לנצח כל משחק 0-3 בחמש הדקות הראשונות ולא ראיתי קבוצה אחת בעולם שעושה את זה. אני חושב שאנחנו לא סבלניים מספיק ולא עוזרים".

Igiebor

המאמן לא אהב את שריקות הבוז שנשמעו כאשר נוסא איגיבור הוחלף בדקה ה-61: "זה חוסר כבוד למקצוען שיש לו את החולצה של מכבי תל אביב והוא מחויב. אם היית רואה חוסר מחויבות, מאמץ, אגרסיביות או אנרגיה, אך שום דבר מזה לא נכון לגבי נוסא לכן אני חושב שזה חוסר כבוד. כי אחד עושה טעות ושורקים לו בוז ולשני שגם עושה טעות לא אומרים כלום, זה חוסר כבוד והם עושים הבדלים בין שחקנים ואני לא חושב שזה עוזר. ברגע שהוא שחקן מכבי תל אביב אני אגבה אותו כי הוא היה מצוין לקבוצה והוא ימשיך להיות כזה".

יואב זיו שפתח בהרכב לראשונה מאז התיקו 3-3 בנתניה פתח את דבריו כאשר התייחס לסגל העמוק של הקבוצה: "אנחנו כולנו קבוצה, מהראשון שלא משחק ולא בסגל ועד לאחרון. אם נסתכל על כל תפקיד ברגע שיש תחרות זה עוזר לשפר גם את מי שמשחק ואם זה שלא משחק ישב בחוץ בחיבוק ידיים אז זה שמשחק קצת ירד ברמה, אבל במכבי תל אביב לא יכול להיות שדבר כזה יקרה".

Celebrations

המגן המשיך וסיכם בקצרה את התקופה האחרונה שעברה על הקבוצה ואת הניצחון שהוציא אותם מהתקופה הזו: "גם היום לפני המשחק שרן אמר לנו שזה משחק של אופי, שאנחנו צריכים לבוא להראות מה אנחנו שווים. אחרי חודש לא טוב ואנחנו מודעים ולא מתכחשים לזה, גם מבחינת יכולת וגם מבחינת תוצאות, באנו כדי לצאת מזה וזה מה שעשינו".

"הבאנו מעצמנו קצת יותר רצינו להוכיח שכל הדיבורים מסביב על דברים אישיים לא נכונים ואנחנו כקבוצה עובדים ביחד. כל הקבוצה עבדה היום, גם ההגנה וגם ההתקפה, משחק ההגנה שלנו עצר את סכנין על אפס מצבים וההתקפה עשתה את העבודה".

Micha

דור מיכה, שיחגוג מחר יומולדת 23 החל את החגיגות כבר אתמול עם שער שני העונה שעזר לקבוצה להשיג את הניצחון המיוחל: "זו הרגשה טובה מאוד, היינו צריכים את זה כדי להחזיר את הביטחון, מאוד רצינו לנצח אחרי תקופה כמו שהייתה לנו. ראו אולי במשחק שלנו טיפה לחץ עד שהגיע השער הראשון שבא לנו בול בזמן בידידה למחצית ואפשר להגיד ששחררנו הרבה לחץ היום".

כמו מאמנו, מיכה מצביע על הדברים החיוביים שהוא לקח מהמשחק אמש: "היינו מאוד מחויבים, מאוד אגרסיביים ואולי לא הצגנו את הכדורגל הכי יפה שלנו, אנחנו יכולים לשחק יותר טוב מזה, אך כן ראו מחויבות והקרבה".