הנבחרת מעלה הילוך לקראת ווילס ואיתה חמישה שחקני מכבי ת"א. רגע לפני, שרן ייני ואיתן טיבי סיפרו על האווירה, השאיפות והיתרון בעובדה שחמישה צהובים לובשים את המדים הלאומיים

בסוף השבוע הקרוב, כל אוהדי הכדורגל בארץ יניחו את החולצות והצעיפים של קבוצתם בצד, ויתאחדו תחת מטרה אחת משותפת, נבחרת ישראל. אחרי שצלחו בהצלחה רבה את שלושת המשחקים הראשונים, הנבחרת עומדת בפני שני אתגרים גדולים כאשר יארחו בשבת הקרובה את נבחרת ווילס, ושלושה ימים לאחר מכן את נבחרת בלגיה. מכבי תל אביב שולחת לצמד המפגשים הקרובים לא פחות מחמישה שחקנים בדמותם של שרן ייני, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, טל בן חיים וערן זהבי.

Eran  Zahavi

שרן ייני שעל פי ההערכות ישנה את העמדה ממכבי וישחק בעמדת הקישור האחורי, ניסה לעמוד על ההבדלים בין מכבי לבין הנבחרת, ולתאר לנו קצת על הדינמיקה בין השחקנים: "לכל קבוצה יש את הסגנון שלה והאישיות שלה. בנבחרת יש אישיות שונה ואנחנו לא כופים את עצמנו, אלא מנסים לשדרג. בנבחרת יש גישה אקסטרה תוססת ושמחה. אנחנו רוצים לדאוג שנהנה בטירוף מחוץ למגרש ועל המגרש נעבוד קשה ורציני, וזה מה שהצלחנו לעשות במשחקים האחרונים ויצרנו מנטליות מיוחדת בקרב השחקנים. יש המון אהבה בין השחקנים בנבחרת. רובנו באותו גיל, חלקם היו גם בנבחרות השונות, ויש המון חברויות ואהבה. אני יכול למצוא את עצמי אוכל ארוחה עם שחקן של בית"ר או של חיפה או מכל קבוצה אחרת וזה דבר נהדר ומביא אקסטרה רוח גבית".

Yeini

לגבי העומס שנוצר ויווצר בעקבות הקמפיין השונים אמר ייני: "בקיץ שעבר היינו עם הנבחרת במסע בארה"ב שסייע להתאחדות מבחינה כלכלית, וגם עכשיו יש משחק לאחר סיום הליגה.  אין ספק שזה מקשה, אבל המועדון מבין אותנו ועושה לנו את ההתאמות כדי להקל עלינו".

איתן טיבי שצפוי לפתוח בחוליית ההגנה, שוחח איתנו על סוגיית מכבי והנבחרת, וגם מתחיל לפנטז לקראת מה שעשוי להיות הצעד הבא של הכחולים-לבנים: "אנחנו לקראת שני משחקים חשובים מאוד למדינה כולה, ולא רק לנו ככדורגלנים. אין ספק שיש יתרון בכך שנמצאים הרבה שחקנים ממכבי בהרכב של הנבחרת. אנחנו מכירים היטב וזה יכול לעזור לנו ולשאר השחקנים. היתרון בא לידי ביטוי גם בדיבורים לפני המשחק וגם תוך כדי. אנחנו מבינים ומחפים היטב אחד על השני. בנבחרת משחקים שחקנים ווינרים ופה לא מדובר רק על אלו ממכבי, ואני מקווה שנוכיח את זה. אין בן אדם שלא רוצה להיות בנבחרת, בטח במעמד ובסיטאוציה שהגענו אליה, וזה לא מה בכך ואנחנו רוצים להיות שם כדי לעזור לנבחרת לעשות את צעד קדימה ".