משחק הראווה המסורתי בין הצוות המקצועי לבין מחזיקי מנוי הפלטינום נגמר בתוצאה 1:4 לטובת הצוות המקצועי

באירוע חגיגי לכבוד מחזיקי מנויי הפלטינום, נפגשו הערב אנשי הצוות המקצועי של מכבי תל אביב למשחק ראווה מול מחזיקי המנויים במשחק שנערך במתחם האימונים בקרית שלום. משחק הראווה, שנערך לראשונה בעונה שעברה והפך להיות מסורת אצלנו במכבי תל אביב, סיפק הזדמנות למחזיקי הפלטינום המסורים להתחכך עם הצוות המקצועי. לפני ואחרי המשחק, נהנו מחזיקי הפלטינום מאירוח במתחם ה-VIP, שם נכחו גם שחקניה של הקבוצה הבוגרת דוגמאת עדן בן בסט, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' וקרלוס גרסיה.

https://www.youtube.com/watch?v=q7qUTajrvhY&feature=youtu.be

בשנה שעברה סיפקו פאולו סוזה והצוות המקצועי שלו ניצחון מוחץ על קבוצת ה"פלטינום" בראשות בני טבק, שגם הערב הדריך את האוהדים שנהפכו לשחקנים. חמושים בנעלי פקקים, תלבושות רשמיות שכוללות גרביים,מכנסיים וחולצות, ניסתה נבחרת הפלטינום לכפר על ההפסד מהעונה הקודמת. מולם, תחת הדרכתו של קובי אלפסי, הגיעה נבחרת מרשימה לא פחות שכללה דמויות מפתח בצוות המקצועי של מכבי כמו המאמן פאקו אייסטרן, שורה אובארוב ועוד. 

TABAK

המשחק שיצא לדרך,לא לפני הכרזת שמות השחקנים על ידי הכרוז שי סידי, קיבל טוויסט משמעותי כשאת הסגל של הצוות המקצועי חיזק באופן מפתיע כוכב העבר אבי נמני.המשחק נפתח בסערה של עמיר תורג'מן שבישל למרטין ביין את השער הראשון, ומיד לאח"כ המשיך את השיתוף פעולה הפורה עם המנכ"ל שבישל לחלוץ העבר שער בחצי מספרת שהזכירה את הימים הטובים.את הגול השלישי כבר דובר הקבוצה עופר רונן אחרי מבצע גדול, ואת הגול הרביעי כבש הקפטן האגדי אבי נמני. קבוצת הפלטינום כבשה את שער הניחומים קרוב לסיום כאשר דני פילדס כבש את שער הניחומים לרשת של שורה אוברוב.

NIMNI
TORJEMAN
PAKO

 

 

 

 

Platinum