שרן ייני לא מסתיר את ההתלהבות מהיכולת של זהבי, פאקו מתרגש מהיכולת של הקבוצה ומה טיבי חושב על השער של זהבי?

שער ענק של ערן זהבי סמוך לסיום המשחק העניק לנו אמש את אחד הערבים הגדולים לעונה. מכבי הציגה יכולת נהדרת לאורך כל המשחק והוכיחה עליונות על היריבה. מכבי שומרת בסיום המחזור על יתרון חמשת הנקודות בפסגה, רגע לפני המפגש מול הפועל באר שבע וכמובן פגרת הנבחרת.  הקפטן שרן ייני שיתף אותנו בסיום על התחושות שלו לאחר המשחק, ולקראת השלבים המכריעים של העונה: "זה היה משחק חשוב מאוד. פתחנו נהדר ושלטנו במשחק. חבל שנתנו להם לחזור אבל בסוף חזרנו לשלוט והגול בסוף זה פשוט ערן מעל כולם. הוא ווינר אמיתי ועושה את ההבדל בכל כך הרבה משחקים".

https://www.youtube.com/watch?v=8dmvkMJa8lI

על השאיפה לניצחון בכל משחק אמר ייני: "אני חושב שבשנים האחרונות נבנתה במועדון ובקבוצה רוח גבית שגם כשאנחנו בפיגור, אנחנו עושים הכל כדי לנצח את המשחק בכל מצב. זה עושה טוב למועדון כי אנחנו נהפכים לאינטסיבים מאוד. אנחנו חושבים משחק משחק. ניקח הפוגה קלה לנבחרת ואחרי זה כולנו מתרכזים אך ורק במשחק מול הפועל באר שבע".

Yeini

פאקו אייסטרן, מאמן הקבוצה, היה אחד האנשים המאושרים ביותר בסיום ולא הסתיר את ההתלהבות שלו מהיכולת שהציגה קבוצתו בסיום: "אני מאוד שמח על היכולת שהצגנו, אולי אחת הטובות העונה, אבל חשוב לזכור שיש עוד תשעה משחקים ועוד לא השגנו דבר. רווח לי כשהכדור נכנס כי הגיע לנו, הגיע בעיקר לשחקנים שהציגו יכולת גבוהה מאוד והגיע להם לנצח. העתיד תלוי במה שאנחנו עושים בהווה. אמרתי לשחקנים שאני רוצה שהם יוכיחו לי  שהם השחקנים שאני חושב שהם, וזה בהחלט מה שקרה".

על המשימה הלאומית של הנבחרת אמר המאמן: "יש לישראל הזדמנות גדולה מאוד להשיג דבר שלא הושג הרבה זמן. הנבחרת חייבת לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים." על היכולת המצוינת של נוסא איגיבור אמר פאקו: "אני מאוד שמח בשביל נוסא. מההתחלה ידעתי שזה שחקן שיוסיף הרבה לקבוצה ולסגל שלנו". לגבי המדהים של זהבי אמר "זה מתנה למכבי שיש לה שחקן כמו זהבי, ואני מקווה שנמשיך איתו עוד שנים רבות כי הוא מסוג השחקנים שצריך לשמור בתוך המועדון. נאמנות היא משהו שצריך לשלם עליו, במיוחד כשמדברים על זהבי שהוא חשוב מאוד לקבוצה, גם ביום יום ולא רק במשחק".

ZEHAVI

זהבי עצמו שהסב לנו כל כך הרבה אושר אמש, התייחס לניצחון הגדול וכמובן לשער הנהדר: "אין ספק שהגול הזה הוא משהו מיוחד. הגיע לנו לנצח לאורך כל המשחק. מכיוון שזה גול בדקה האחרונה אז ברור שזה יותר מרגש. יש רגעים שהכדור יוצא לך מהרגל אתה יודע שזה בפנים, הקרדיט מגיע לכל הקבוצה. חשוב שהחזרנו את הפער אבל לא נצא מגדרנו, יש לנו את באר שבע במשחק הבא אבל קודם כל נתפנה למשימה הלאומית".

גם איתן טיבי התפנה לדבר איתנו בסיום המשחק, וניסה להשוות את השער הגדול בסיום לשערים שהניבו אליפויות בעונות הקודמות: "היה משחק מדהים ושלטנו בכולו. הם הגיעו למצב אחד והבקיעו, אבל בסוף מי שהגיע לו ניצח. חוויתי שערים כאלו גדולים בשנתיים האחרונות וגם לפני, יש עדיין יותר מדי משחקים כדי לדעת אם זה גול אליפות, אבל בעזרת השם זה יהיה כך. "