שער ראשון העונה של גרצ'קין (17) וקינוח של רז יצחק (72) קבעו ניצחון חשוב למכבי ת"א 'שחר'

אחרי תקופה מבלבלת שכללה ניצחון, הפסד ותיקו, מכבי תל אביב 'שחר' אירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון ברמלה כאשר היא חייבת את הניצחון כדי לא לאבד את המקום הראשון. לאחר שאיבדו נקודות חשובות במאבק האליפות, הגיע הזמן של הצהובים לחזור לזמן הניצחונות. כבר בפתיחה ניתן היה לראות שהצהובים הגיעו עם כוונה אחת, לנצח. לחץ חזק של האורחים מהפתיחה הניב מספר מצבים קורצים לשער, אך ללו היה במקום כדי לעצור את הצהובים. גבי קניקובסקי חרך את הקו של המארחת וסיפק כמה כדורים נהדרים לעומרי הרמתי ולמתן חוזז, אך ללו המשיך לעצור את כל הניסיונות. 

Armeli

בדקה ה-17 מכבי תל אביב 'שחר' באה על שכרה. הרמה נהדרת של גבי קניקובסקי עשתה בלאגן גדול בהגנה הבית"רית. הכדור הגיע מהערבוביה למתן חוזז שבעט חזק, סחט הדיפה נוספת מללו שבניסיון השני של מקסים גרצ'קין כבר לא יכל להושיע. יופי של שער של מכבי שמצליחה לתרגם את הלחץ לשער יתרון. השחקנים של זיו אריה המשיכו ביכולת הטובה, אך לא הצליחו להגדיל את התוצאה שנשארה על כנה, 0-1 במחצית.

Hozez

את המחצית השנייה פתח זיו אריה עם חילוף, כאשר הכניס את יונתן כהן במקומו של עומרי הרמתי. המחצית השנייה נפתחה בצורה הססנית של שתי הקבוצות, כאשר הניסיון הראשון של בית"ר לשער של מכבי הגיע בדקה ה-55, ונהדף בקלות על ידי חסון. השחקנים של אריה חזרו לעצמם הרבה בזכות יכולת נהדרת של סוהיל ארמלי במרכז השדה. היה שווה לקהל לחכות עד הדקה ה-73 לשער השני. רז יצחק שנכנס במחצית השנייה גנב בערמומיות את הכדור מההגנה הבית"רית, הכניס כדור עומק נהדר ליונתן כהן שפרגן חזרה ליצחק שכבש מול שער ריק. מבצע נהדר של הצמד שמעלה את מכבי ליתרון 0-2 על בית"ר.

מכבי המשיכה לשלוט ללא עוררין במשחק ומספר הזדמנויות קורצות של חוזז ופרץ נהדפו על ידי ללו. בסיום המשחק מכבי מנצחת 0-2 במשחק שבו שלטה ושיחקה כדורגל חיובי וקצבי. הפער בצמרת נשמר על שלוש נקודות ממכבי חיפה. זיו אריה והשחקנים יכולים לפתוח עם חיוך רחב את השבוע, ולהתכונן למשחק בשבוע הבא מול הפועל באר שבע בחוץ.