תיקו 0-0 ראשון העונה למכבי ת"א 'שחר' שרואה את הפער בצמרת יורד לשלוש נקודות

לאחר שחזרה לנצח במחזור הקודם עם 0-5 נאה על הפועל רעננה יצאה היום מכבי ת"א 'שחר' למשחק חוץ קשה מול מכבי נתניה. הצהובים ששיחקו היום בכחול קיוו לשמור על יתרון חמש הנקודות בפסגה על פני מכבי חיפה, אך נתקלו ביריבה עיקשת. החניכים של זיו אריה לחצו לאורך כל שלבי המשחק, אך לא הצליחו למצוא את הרשת וחזרו לתל אביב עם נקודה אחת בלבד לאחר תיקו 0-0.

שחקני מכבי ת"א 'שחר' ידעו עם תחילת המשחק כי מולם ניצבת אולי הקבוצה הכי לא יציבה בליגת העל לנוער. כדי להבהיר לאיזה כיוון הם רוצים שהמשחק היום ילך פתחו הצהובים בלחץ לכיוון שערו של דין גל. כבר בדקות הראשונות ניסה מלך השערים של הליגה, יונתן כהן לכבוש בבעיטה חזקה שלא הכניעה את שוער נתניה. לאחר מכן הצהובים המשיכו לתקוף, אך התקשו ליצור סיכון של ממש על השער. סוהיל ארמלי ניסה את מזלו מרחוק פעמיים, אך לא מצא את המסגרת. הפעולה האחרונה במחצית ראשונה ללא שערים הייתה בעיטה חופשית מסוכנת של יונתן כהן שמצאה את דין גל מוכן.

ההזדמנות הטובה ביותר של מכבי ת"א 'שחר' במשחק הגיעה רבע שעה לאחר ההפסקה כאשר סוהיל ארמלי שכבש צמד בשבוע שעבר, חדר לרחבה ובעט כדור שחמק החוצה. גם יונתן כהן המשיך להיות פעיל בניסיונות הכיבוש של קבוצת הנוער עם עוד בעיטה חופשית מסוכנת, אך גם היא לא מצאה את המסגרת. מנגד המארחים ניסו גם הם לצאת קדימה וניר עזריה הגיע עד לחביב אוחיון, אך לא הצליח לעבור את השוער בן ה-16.5 של מכבי ת"א 'שחר' כאשר גם בסיום נותרו שני השערים נעולים.

עבור מכבי ת"א 'שחר' היה זה תיקו שני בלבד העונה ומשחק ראשון שנגמר ללא שערים. מנגד הקבוצה היחידה שלא סיימה העונה בתיקו, מכבי נתניה, הצליחה לעשות זאת דווקא מול מכבי ת"א 'שחר' שראתה את הפער בצמרת יורד לשלוש נקודות בלבד לאחר ניצחונה של מכבי חיפה ברעננה. במחזור הבא יארחו הצהובים את בית"ר ירושלים.