ארבעה שערים במחצית הראשונה הובילו את מכבי ת"א 'שחר' לניצחון מרשים על הפועל רעננה

ככה מתאוששים מרצף שלילי. לאחר האכזבה בגביע באמצע השבוע ושני הפסדים נוספים בליגה במכבי ת"א 'שחר' חיכו רק לדבר אחד, ניצחון שיחזיר אותם למסלול הנכון והם אכן מצאו אותו. שחקני קבוצת הנוער הגיעו נחושים לעשות זאת כאשר אירחו באצטדיון ברמלה את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל לנוער. מחצית ראשונה מצוינת הסתיימה ביתרון 0-4 ומחצית שנייה הסתיימה עם שער נוסף וניצחון מרשים בתוצאה 0-5.

Fiban

מאמן מכבי זיו אריה ערך חמישה שינויים לעומת ההרכב שפתח בהפסד להפועל ת"א באמצע השבוע בגביע המדינה. פתיחת המשחק במזג האוויר חם מאוד ברמלה הייתה איטית למדי, אך מאמצע המחצית והלאה הצהובים לחצו על הגז והשתלטו על המתרחש במגרש. תחילה היה זה מתן חוזז שבדקה ה-21 כבש מהנקודה את שערו ה-16 העונה לאחר הכשלה על יונתן כהן ברחבה שגם זיכתה את בלם האורחים ירין שריג בכרטיס אדום. השער הזה העניק ביטחון לשחקני מכבי ת"א 'שחר' שבדקה ה-35 חיברו מבע קבוצתי מצוין שהסתיים בכדור רוחב של שחר פיבן לסוהיל ארמלי שבלי לעצור בעט פנימה וקבע 0-2.

Yonatan Cohen

הצהובים המשיכו בבליץ ועוד בתוך המחצית הראשונה הוסיפו עוד שני שערים. תחילה כדור חופשי אדיר של יונתן כהן בדקה ה-38 פגע במשקוף ועל הריבאונד עט גיא אביב שהכניע מקרוב את עומרי גלזר בשער רעננה. אקורד הסיום של המחצית הראשונה הגיע בדקה האחרונה כאשר ארמלי ניצל מסירת עומק מצוינת של חוזז וקבע 0-4 משכנע כבר בהפסקה שהביא אותו לעשרה שערי ליגה העונה. במחצית השנייה זיו אריה ערך מספר חילופים כאשר אחד מאלה שנכנסו, רז יצחק, יכול היה להגדיל את התוצאה עם נגיחה חופשית, אך החמיץ במעט את המסגרת. מי שכן מצא את החמישי של הצהובים במשחק והחמישי שלו העונה היה אליאל פרץ שקבע את התוצאה הסופית עשר דקות לסיום.

Aviv

ניצחון ראשון לאחר שני הפסדי ליגה לקבוצת הנוער ששומרת על פער חמש הנקודות בפסגה ממכבי חיפה שגם היא ניצחה במחזור הזה. בשבת הבאה ייצאו הצהובים למשחק חוץ אצל מכבי נתניה.

צילום: חן סדרס