דרבי שני בתוך פחות משבועיים יחכה מחר לקבוצת הנוער, הפעם במסגרת רבע גמר גביע המדינה

רק שבוע וחצי לאחר הדרבי הקודם של מכבי ת"א 'שחר', זימנה לה הגרלת רבע גמר גביע המדינה לנוער הזדמנות נוספת לנסות ולנצח את היריבה העירונית. מחר יארחו הצהובים שוב באותו אצטדיון (רמלה, 12:00, שידור באתר ערוץ הספורט) את הפועל ת"א לאחר הסיום המאכזב לדרבי הקודם וינסו לצאת מהמפגש המסקרן עם כרטיס לחצי הגמר. במשחקים נוספים שייערכו מחר קבוצת מכבי תל אביב 'אלי פוקס' תנסה להמשיך את העונה הטובה שלה כאשר תתארח אצל בית"ר טוברוק (12:30) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנערים ב'.

Kalderon

גם משחקי ליגה ייערכו מחר כאשר מכבי ת"א 'אלדד' תארח (קרית שלום, 11:00) את הפועל רמת השרון במסגרת המחזור ה-16 של ליגת נערים ג' מרכז. המחזור ה-16 של ליגת נערים ג' שרון ייראה את קבוצת נערים ג'2 של המועדון מתארחת אצל הפועל רעננה (13:15). קבוצת ילדים א' צפון של מכבי תל אביב תעשה את הדרך לנהלל שם תפגוש את מכבי חיפה/נהלל במסגרת המחזור ה-14 של ליגת ילדים א' שרון.

Aviv

בחזרה למשחקי הגביע, קבוצת ילדים א' דרום תצפין ליקנעם שם תפגוש (13:00) את הפועל המקומית בשלב שמינית הגמר. דרבי נוסף במסגרת הגביע ייערך ביום חמישי (08:30) כאשר קבוצת ילדים ב' צפון של מכבי תל אביב תארח בהדר יוסף את המקבילה של הפועל ת"א במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לילדים ב'.