יונתן כהן (38) רק השווה זמנית עבור מכבי ת"א 'שחר' שנכנעה למ.ס אשדוד

לאחר הפסד דרמטי בדרבי במחזור הקודם חיפשה קבוצת הנוער של מכבי ת"א לחזור למסלול הניצחונות כאשר יצאה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד. ההפסד בדרבי שהיה השלישי בלבד העונה קטע לצהובים רצף מצוין של שבעה ניצחונות. המארחים מצידם הגיעו היום למשחק שפתח את המחזור ה-20 בליגת העל לאחר שני ניצחונות רצופים ולא עשו חיים קלים למכבי ת"א 'שחר'. שער בכל מחצית של המארחים מאשדוד לעומת שוויון זמני של יונתן כהן הביא להפסד שני ברציפות של קבוצת הנוער.

Galili

בסיבוב הראשון זה נגמר 0-4 לזכות הצהובים שגם הפעם חיפשו מהפתיחה את הדרך לשער היריבה. השער הראשון במשחק הגיע לבסוף לאחר חצי שעה, אך דווקא בצד השני כאשר המארחים עלו ליתרון מרגלו של דין דוד שכבש בניסיון השני מול סהר חסון. השוויון לא איחר לבוא ובדקה ה-38 יונתן כהן הוכשל ברחבה וכבש בעצמו את הבעיטה מהנקודה כדי להוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון 1-1.

Celebrations

בפתיחת המחצית השנייה מ.ס אשדוד הייתה זו שנטלה את הרסן במשחק והגיעה להזדמנות טובה ראשונה בדקה ה-54. סהר חסון מנע מההזדמנות להפוך לשער כאשר יצא מול אספה והדף את הבעיטה שלו. שש דקות מאוחר יותר חסון לא הצליח למנוע את השער כאשר אליאור משעלי חטף לו את הכדור וגלגל לרשת. מכאן והלאה הצהובים ששיחקו בכחול החלו ללחוץ בניסיון להשיג את השוויון. מאוויס צ'יבוטה סחט הדיפה משוער המארחים ובעט כדור קרן שפגע במשקוף, אך לא הצליח להשוות את התוצאה. מתן חוזז ויונתן כהן התקרבו גם הם בתוספת הזמן, אך גם לא הצליחו לכבוש במה שהפך להפסד שני ברציפות עבור קבוצת הנוער.

הפער בפסגה ירד לחמש נקודות לאחר שמכבי חיפה סיימה בתיקו 2-2 מול הפועל ת"א. לחניכים של זיו אריה תהיה הזדמנות להתאושש כבר ביום רביעי הקרוב כאשר הם יארחו את הפועל ת"א לדרבי מסקרן במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער.