פחות משבועיים לאחר ההפסד בליגה למכבי ת"א 'שחר' תהיה הזדמנות לתקן בגביע המדינה לנוער

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב קיבלה הגרלה מאוד מעניינת ברבע גמר גביע המדינה כאשר היא תארח את הפועל ת"א. כזכור, החניכים של זיו אריה הרוויחו את הכרטיס לשלב הזה לאחר ניצחון 0-5 על הפועל חיפה בשמינית הגמר. לאחר שני מפגשי ליגה עם ניצחון לכל קבוצה המפגש השלישי העונה בין מכבי ת"א 'שחר' והפועל ת"א ייערך ביום רביעי הבא, ה-4.3 כאשר המנצחת תעפיל לחצי הגמר.

Raz Itzhak

עוד לפני כן מצפה למכבי ת"א 'שחר' בשבת הקרובה משחק חוץ מול מ.ס אשדוד (10:30, אצטדיון הי"א באשדוד) במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל לנוער. הצהובים שניצחו שבעה משחקי ליגה רצופים עד הדרבי ינסו לחזור ולנצח וגם לשמור על פער שש הנקודות בפסגה. רוב קבוצות המחלקה ימשיכו גם הן במשחקי הליגה שלהן בשבת הקרובה, אך קבוצת נערים א' של המועדון דווקא תשחק בשבת את רבע גמר גביע המדינה שלה. שחקני מכבי ת"א 'עודד' יתארחו אצל הכח עמידר ר"ג (08:30, מגרש הספארי) בקרב על חצי הגמר שנדחה לפני כשבועיים עקב תנאי מזג האוויר.

מלבד קבוצת הנוער וקבוצת נערים א' שמוליכות את הטבלה שלהן, גם קבוצת נערים ב' של המועדון צועדת בפסגת הליגה שלה. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' ינסו לשמור על המקום הראשון כאשר יתארחו בשבת (09:00, מגרש הספארי הפועל ר"ג) אצל הפועל ר"ג. עוד קבוצה שמוליכה את טבלת הליגה שלה, קבוצת נערים ג' של המועדון, תארח בשבת (10:20, קרית שלום סינטטי) את גדנ"ע ת"א. קבוצת נערים ג'2 המשחקת בליגת נערים ג' שרון תתארח אצל המוליכה, מכבי פתח תקווה.

1.11

מתחם המגרשים הסמוך לספארי ברמת גן יהיה עמוס בקבוצות מכבי תל אביב בשבת כאשר גם קבוצת ילדים א' דרום תתארח שם. החניכים של אורי דוד ייפגשו בשעה 11:00 את הקבוצה המקבילה של הפועל ר"ג. קבוצת ילדים א' צפון תארח (08:30, קרית שלום סינטטי) את הפועל הוד השרון. ילדים ב' דרום ייצאו למשחק חוץ מול הפועל רמת השרון (13:00, רמת השרון סינטטי) וילדים ב' צפון יארחו בקרית שלום (12:15) את הפועל באר שבע.