קבוצת הנוער ספגה הפסד שלישי בלבד העונה לאחר שער דרמטי בשניות הסיום

בעיצומו של רצף ניצחונות מצוין קיבלה קבוצת הנוער מבחן נוסף בדמות הדרבי מול הפועל ת"א. אמנם בסיבוב הראשון זה נגמר בניצחון חלק 0-4 ובטבלה מפרידות 14 נקודות בין הקבוצות, אך אתם יודעים מה אומרים על דרבי. עקב הנחיית המשטרה שלא לקיים את המשחק בקרית שלום הוא הועתק לאצטדיון ברמלה, מה שלא הפריע לצהובים לפתוח את המשחק טוב ולהוליך 0-1 במחצית. במחצית השנייה המשחק התהפך לגמרי, החוקים של הדרבי נכנסו לתוקף ושני שערים של האורחים העניקו להם את הניצחון.

Mavis

הצהובים חיכו עד לדקה ה-22 להזדמנות ראשונה שגם הולידה שער ראשון במשחק. מסירה של גבריאל קניקובסקי העמידה את מאוויס צ'יבוטה במצב של אחד על אחד מול שוער הפועל ת"א והחלוץ בעט פנימה בקור רוח את שערו התשיעי העונה בליגה. הצהובים המשיכו להכתיב את הקצב, אך התקשו ליצור הזדמנויות נוספות מלבד זו של סוהיל ארמלי שממצב קורץ נבלם ברגע האחרון על ידי הגנת האורחים. הפועל ת"א מצידה הגיעה להזדמנות היחידה שלה בדקת הסיום של המחצית הראשונה. בעיטה של עדן הרשקוביץ' חלפה סמוך לעמוד של סהר חסון שחזר היום לשער במקומו של חביב אוחיון שהוקפץ לסגל הקבוצה הבוגרת.

Kanikovski

פתיחת המחצית השנייה ראתה את קצב המשחק עולה בכמה דרגות כאשר שתי הקבוצות מחפשות את השער. לאחר כמה התקפות עקרות משני הצדדים ארמלי הגיע מול השוער שעצר אותו ואת הכדור החוזר בעט צ'יבוטה גבוה מעל השער. חלוץ מכבי רז יצחק, אולי השחקן הנמוך במגרש הגיע ראשון לנגיחה אותה קלט שוער הפועל ת"א. מאותה נקודה המשחק קיבל תפנית ובדקה ה-71 זה גם התבטא בשער של עדן הרשקוביץ' שהשווה לזכות האורחים. המשחק התאזן וההתקפות עברו מצד לצד כאשר כל קבוצה מחפשת את הניצחון. לצערם של הצהובים דווקא היריבה העירונית מצאה את שער הניצחון בתוספת הזמן מרגליו של גיא חדידה.

הפסד שלישי בלבד העונה למכבי ת"א 'שחר' שראתה את הפער שלה בפסגה יורד לשש נקודות לאחר ניצחונה של מכבי חיפה. בשבת הבאה ייצאו החניכים של זיו אריה למשחק חוץ באשדוד.