מאמן הצהובים מוכן למפגש המסקרן מול מכבי חיפה ומוסיף: "זו קבוצה שונה לגמרי מזו ששיחקנו נגדה העונה"

"זו תמיד יריבות גדולה, אלו שתי הקבוצות המצליחות בישראל וזה ראוי להיקרא הקלאסיקו של ישראל", כך פתח היום מאמן מכבי ת"א פאקו אייסטאראן את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן (ראשון, 20:40) מול מכבי חיפה במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. עוד לפני כן ביקש המאמן להתייחס לדבר לא נעים שלא קשור לכדורגל: "אני רוצה קודם כל לשלוח את תנחומיי למשפחה של קרלוס גארסיה שסבא שלו נפטר היום והודיעו לו זאת בדרך לאימון. אנחנו תמיד אומרים שכדורגל הוא הדבר הכי חשוב בחיים, אך ברגע שבמשפחה הכול בסדר. בשבילו הכי חשוב כרגע זה המשפחה ותהיה לו את כל התמיכה שיצטרך מאיתנו".

https://www.youtube.com/watch?v=fYH5Oy-KNrk

עד כה העונה הספיקה מכבי ת"א לפגוש את מכבי חיפה שלוש פעמים בכל המסגרות ולנצח בכל המפגשים. פאקו בטוח כי זה לא משהו שיעשה את ההבדל ביום ראשון: "יהיה משחק קשה בעיקר בגלל שזו קבוצה שונה לגמרי מזו שהתמודדנו איתה כבר שלוש פעמים העונה. אתה רואה את ההרכב ויש רק שניים או שלושה שחקנים שנשארו בהרכב מאותם מפגשים אז המשחק יהיה שונה ונצטרך להיות מוכנים לכך".

Levy

המאמן נשאל גם על שריקות בוז שנשמעו ביום שני האחרון ולקראת משחק נוסף בבלומפילד אמר את דעתו על כך: "בדרך כלל אלה שאתם שומעים הם אלה שצועקים יותר ובגלל שאני לא צועק אני פשוט אמשיך בדרך שלי, אבל גם אמשיך לכבד אותם גם אם הם לא מסכימים איתי".

קשר מכבי ת"א ערן זהבי שכבש בשני משחקי הליגה העונה מול מכבי חיפה מוכן לעוד מפגש מעניין מול הירוקים: "ברגע שאתה משחק מול קבוצה שהיא מנסה להיות ברמה שלך ומנסה לתקוף ולהשיג נקודות כמוך המשחק יותר פתוח ומרים את הקבוצות לרמה יותר גבוהה. במשחקים האלה הפן המנטלי יותר חשוב אבל גם במשחקים נגד הקטנות צריך לבוא באותה מנטליות וזה מה שקשה בכדורגל. נקווה בכל מקרה לעשות את העבודה גם נגד מכבי חיפה ואנחנו בהחלט מחכים למשחק".

Zahavi

עם כניסתה של העונה לרגעים המכריעים זהבי מדבר על היכולת והכושר של הצהובים: "אנחנו צריכים להיצמד לדרך שלנו, הנעת כדור מהירה, לחץ על היריב וכל הדברים שאנחנו מתורגלים אליהם ושעשינו אותם ברוב שלבי העונה. זה מה שננסה לעשות גם בהמשך. זה שאתם מצפים מאיתנו לעשות הרבה יותר זה מחמיא לנו, אך אנחנו במקום הראשון עם הפרש יפה. התחלנו את העונה בצורה קשה מאוד ועם הרבה בעיות. נראינו פחות טוב ופתאום אנחנו הולכים לכל התארים וצריך לשים את הדברים במקומם. בטו שתמיד אפשר להשתפר עוד אך אנחנו עושים עונה מאוד יפה עד עכשיו".