נערים א' עלו לחצי גמר הגביע ונערים ג' המשיכו בעונה המצוינת שלהם עם ניצחון נוסף

למרות הפסדה של קבוצת הנוער באשדוד על קבוצות מחלקת הנוער עברה שבת מוצלחת למדי. הראשונה בתור היא מכבי ת"א 'עודד' שחגגה עלייה לחצי גמר גביע המדינה לנערים א'. החניכים של אליעזר בן אהרון לקחו הפוגה ממשחקי הליגה והשלימו את משחק רבע הגמר שנדחה לפני כשבועיים בשל תנאי מזג האוויר. היריבה הייתה הכח עמידר ר"ג במשחק חוץ לא קל עליו השתלטו הצהובים די מהר. שער מוקדם של לני אהרון פתח את מסכת הכיבושים הצהובה כבר בדקה השישית.

המארחים לא הצליחו להשיב מלחמה ובמחצית השנייה שערים נוספים של עמית שפירא, עופרי משטא ועומר לקאו העניקו למכבי ת"א 'עודד' את הכרטיס לחצי הגמר. היריבה בשלב הזה תהיה יריבה של הצהובים בצמרת ליגת נערים א' על, בית"ר ירושלים. במעבר חד, קבוצה שהשבת הזו לא האירה לה פנים היא קבוצת נערים ב' של המועדון שספגה הפסד שני בלבד העונה, 1-0 להפועל ר"ג. שער של המארחים לקראת סיום המחצית הראשונה הכריע את המפגש והוריד את החניכים של שלומי מיטלקה למקום השני בפער שתי נקודות מהפסגה, אך עם משחק חסר.

מכבי תל אביב 'אלדד', קבוצת נערים ג' של המועדון שמרה על המקום הראשון שלה לאחר ניצחון 13 מתוך 14 מחזורים. החניכים של אייל צחי אירחו את גדנ"ע ת"א וגברו עליה בתוצאה 0-6 בעזרת צמד של אדיר חרדון ושערים של מופלח שלאעטה, עמית מורדכייב, טל דאון וניב אבוטבול. הקבוצה השנייה של מכבי תל אביב בשנתון 2000, קבוצת נערים ג'2 סיימה בתיקו שביעי העונה עם 2-2 בחוץ מול מכבי פ"ת. החניכים של ארז בלפר הובילו במחצית הראשונה עם שער של שחר איילון, נקלעו לפיגור במחצית השנייה והצליחו להשוות לקראת הסיום מרגלי סהר סעדון.

קבוצת ילדים א' דרום המשיכה את העונה הטובה שלה עם ניצחון חוץ 0-3 על הפועל ר"ג. צמד של טל יגודייב ושער של מנחם אסרף הכריעו את המשחק לטובת החניכים של אורי דוד. גם קבוצת ילדים א' צפון רשמה ניצחון עם 1-3 ביתי על הפועל הוד השרון משערים של גיא מזרחי, עידן רוזנפלד ורווה אסייג. אחרונות בתור הן קבוצות ילדים ב' של המועדון שסגרו את השבת של קבוצות המחלקה ברגל ימין. ילדים ב' צפון רשמה ניצחון ביתי 1-3 על הפועל באר שבע וילדים ב' דרום אספו ניצחון נאה 3-5 על הפועל רמת השרון.