מפגש צמרת מסקרן של קבוצת נערים א' עומד במוקד משחקי השבת הקרובה

לאחר שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות תנסה קבוצת הנוער להתאושש כאשר תארח באצטדיון ברמלה (12:00) את הפועל רעננה. למרות שני הפסדים רצופים בליגה החניכים של זיו אריה עדיין מובילים את הליגה עם חמש נקודות יתרון על פני השנייה בטבלה, מכבי חיפה. בסיבוב הקודם רעננה קטעה לצהובים רצף של שישה ניצחונות מתחילת העונה עם תיקו 1-1 והפעם הצהובים יגיעו במטרה לחזור למסלול הניצחונות.

במשחק המסקרן של השבת תארח (11:00, קרית שלום) מכבי ת"א 'עודד' את מכבי חיפה למפגש בין שתי המוליכות של ליגת נערים א' על. שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה בצמרת מאז תחילת העונה כאשר ערב המחזור ה-23 מכבי חיפה מובילה בפער של שתי נקודות, אך לצהובים משחק חסר. אם החניכים של אליעזר בן אהרון וגדי ברומר ינצחו את מכבי חיפה הם יעפילו לפסגה עוד לפני שישלימו את המשחק החסר באמצע השבוע הבא מול מ.ס נשר.

קבוצה נוספת עם הזדמנות להעפיל בשבת למקום הראשון בליגה שלה היא קבוצת נערים ב' של המועדון. שחקני מכבי ת"א 'אלי פוקס' יארחו בקרית שלום (08:30) את הפועל ראשון לציון כאשר ניצחון יקפיץ אותם למקום הראשון על חשבון מכבי פתח תקווה לה משחק עודף לעומת הצהובים. מכבי ת"א 'אלדד', מוליכת ליגת נערים ג' מרכז תנסה לשמור על פער חמש הנקודות מהמקום השני כאשר תתארח בשכונת התקווה (14:00) אצל בני יהודה. קבוצת נערים ג'2 תארח את הפועל עכו (12:30, קרית שלום) ותנסה להמשיך בטיפוס שלה במעלה הטבלה.

שתי קבוצות נוספות שיארחו בקרית שלום הן קבוצות ילדים א' של המועדון. קבוצת ילדים א' צפון תפגוש את בית"ר טוברוק (08:45) במגרש הסינטטי וקבוצת ילדים א' דרום תתמודד מול הפועל רמת השרון (10:30). גם לקבוצת ילדים ב' צפון של מכבי תל אביב מחכה משחק ביתי מול הקבוצה המקבילה של הפועל רמת השרון (08:30, הדר יוסף). במפגש שינעל את משחקי השבת תתארח קבוצת ילדים ב' דרום בקרית אונו אצל הפועל המקומית (15:30).