משחק הצמרת של קבוצת נערים א' הסתיים ללא שערים, שאר קבוצות המחלקה רשמו ניצחונות

קבוצת הנוער ניצחה אתמול 0-5 ופתחה את הדרך לשבת מוצלחת נוספת לקבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. קבוצת נערים א' נתקלה אתמול במשוכה הקשה שיותר שהיא יכולה לקבל בדמות מכבי חיפה. שתי הקבוצות מובילות את הטבלה לאורך כל העונה כאשר הבכורה עוברת מאחת לשנייה. למפגש המסקרן ביניהן במסגרת המחזור ה-23 של ליגת נערים א' על הגיעה מכבי תל אביב 'עודד' מהמקום השני בטבלה, שתי נקודות פחות ממכבי חיפה, אך עם משחק חסר. הצהובים קיוו לעשות מהפך בצמרת עוד לפני שישלימו את המשחק החסר שלהם בשבת הבאה.

התקוות לא התממשו כאשר שתי הקבוצות להן ההתקפות הטובות ביותר בליגה, אך גם ההגנות הטובות ביותר לא הצליחו לכבוש וסיימו בתיקו 0-0. הסטטוס קוו נשמר והחניכים של אליעזר בן אהרון יקוו לכבוש את הפסגה לאחר משחק ההשלמה מול מ.ס נשר. זו הייתה תוצאת התיקו היחידה בתוך שבת מלאת ניצחונות במחלקת הנוער. קבוצת נערים ב' של מכבי ת"א כבר כבשה את הפסגה בליגה שלה ובשבת הזו היא שמרה עליה בצורה מרשימה עם 1-6 ביתי על הפועל ראשון לציון. נתנאל פרץ (שלושער), עדן אגמי (צמד) ואופק בלס כבשו לזכות מכבי תל אביב 'אלי פוקס'.

קבוצת נערים ג', מכבי ת"א 'אלדד' שמרה גם היא על המקום הראשון בליגה שלה ואף הגדילה את הפער מחמש לשמונה נקודות. החניכים של אייל צחי ניצחו 2-1 את בני יהודה בשכונת התקווה (צמד של טל דאון) וניצלו הפסד של השנייה בטבלה, בית"ר ירושלים. קבוצת נערים ג'2 של מכבי תל אביב חיקתה את קבוצת נערים והשיגה ניצחון 1-6 מרשים. החניכים של ארז בלפר אירחו את הפועל עכו ונהנו משערים של ים בן יהודה (צמד), סהר ברמי, אייל חן, ארד בר ושחר דרוקר.

קבוצת ילדים א' דרום השיגה את הניצחון שלה מול הפועל רמת השרון בתוצאה 2-5 כאשר עמרי רם כבש צמד לצד שערים של עומר יצחק, אושר דווידה ועדן סילם. לקבוצת ילדים א' צפון זה הלך קצת יותר קשה, אך גם היא אספה שלוש נקודות עם ניצחון 0-1 על בית"ר טוברוק משער של עמית יעקב במחצית הראשונה. התוצאה הגבוהה של השבת הזו הגיעה באדיבות קבוצת ילדים ב' צפון של מכבי ת"א שגברה 1-11 על הפועל רמת השרון. קבוצת ילדים ב' דרום נעלה את שבת המשחקים עם ניצחון נוסף, 1-4 על הפועל קרית אונו.