עוד שבת מלאת שערים וניצחונות עברה על קבוצות המחלקה במשחקי ליגה וגביע

קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב פתחה את שבת המשחקים עם ניצחון שהעלה אותה למקום הראשון בטבלה. שחקני מכבי ת"א 'עודד' השלימו את המשחק החסר שלהם אתמול כאשר התארחו אצל מ.ס נשר וגברו עליה בתוצאה 1-11. עופרי משטא בלט עם שלושער, עומר לקאו, אלמוג אילון ורון גבאי כבשו צמד כל אחד ורן ואתורי ולני אהרון הוסיפו. הניצחון עזר לחניכים של אליעזר בן אהרון לעלות למקום הראשון בטבלה, נקודה מעל מכבי חיפה כאשר לשתי הקבוצות נותרו תשעה משחקים עד לסיום העונה.

מכבי ת"א 'אלי פוקס', קבוצת נערים ב' של המועדון שמרה על מקומה בפסגה בעזרת ניצחון חוץ נאה של 0-5 על מכבי שוהם. ניל גולדברג (צמד), פרינס תומס, רום וסרמן ועצמי של המארחים קבעו את התוצאה הסופית שעזרה לחניכים של שלומי מיטלקה להגדיל את הפער בפסגה לשלוש נקודות ממכבי פ"ת. עוד קבוצה של המחלקה שמדורגת ראשונה בליגה שלה היא מכבי ת"א 'אלדד' ששמרה על מקומה בפסגת ליגת נערים ג' מרכז למרות תיקו 3-3 מול הפועל ירושלים. מופלח שלעאטה כבש שלושער לצהובים שראו את הפער מהקבוצה השנייה של ירושלים, בית"ר, יורד לשש נקודות.

לא רק משחקי ליגה היו לקבוצות המחלקה בשבת אלא גם משחקים בשלבים המתקדמים של גביע המדינה. קבוצת ילדים א' דרום קבעה את מקומה בשלב חצי הגמר לאחר ניצחון ביתי של 1-4 על בית"ר ירושלים. טל יגודייב כבש שלושער ועמרי רם הוסיף עוד אחד כאשר החניכים של אורי דוד חגגו העפלה לחצי גמר גביע המדינה לילדים א'. גם קבוצת ילדים ב' דרום צלחה את משימת רבע הגמר שלה, אך היא עשתה זאת לאחר דרמה גדולה.

החניכים של אסף פרופטה התארחו אצל הפועל רעננה במסגרת רבע גמר גביע המדינה לילדים ב' כאשר בתום הזמן החוקי התוצאה הייתה 3-3. הקבוצות הלכו לדו קרב מהנקודה ממנו הצהובים יצאו מנצחים בתוצאה 2-4. קבוצת ילדים ב' צפון של מכבי ת"א יכולה הייתה להצטרף לשלב חצי הגמר, אך מכבי חיפה מנעה זאת ממנה במשחק שהסתיים בתוצאה 6-3.