לקבוצת נערים א' מחכה אתגר לא פשוט, קבוצות הילדים ינסו להעפיל לחצי גמר הגביע

לאחר שחזרה לשגרה בשבת האחרונה עם ניצחון מספר 16 העונה, תנסה קבוצת הנוער של מכבי תל אביב להמשיך ולצבור ניצחונות. שחקני מכבי ת"א 'שחר' ייצאו למשחק חוץ מול מכבי נתניה (שפירא, 11:30) וינסו לשמור על פער חמש הנקודות מהשנייה בטבלה. מכבי חיפה. לקבוצת נערים א' של המועדון מחכה לו"ז עמוס כאשר היא תשחק שני משחקים בהפרש של יומיים בלבד. בשבת הקרובה שחקני מכבי ת"א 'עודד' יצפינו עד לנשר (11:00) למשחק חוץ מול מ.ס נשר וביום שני הם יארחו (קרית שלום, 16:00) את הפועל באר שבע למשחק השלמה. שני ניצחונות בשני המשחקים הללו יעניקו לצהובים את המקום הראשון בטבלת ליגת נערים א' על.

קבוצת נערים ב' של המועדון, שמובילה את הטבלה שלה תנסה לשמור על המקום הראשון כאשר אצל מכבי שוהם (11:45) למשחק קצוות. לשתי קבוצות נערים ג' מחכים בשבת משחקי חוץ לא קלים. מכבי ת"א 'אלדד' תתארח בקרית יובל (09:00) אצל הפועל ירושלים וקבוצת נערים ג'2 תארח (קרית שלום סינטטי, 08:30) למשחק צמרת את מכבי נתניה. קבוצת ילדים א' דרום של המועדון תהיה מרוכזת בשבת במשימת הגביע כאשר תארח (קרית שלום, 10:15) את בית"ר ירושלים במסגרת רבע הגמר.

גם לקבוצות ילדים ב' של מכבי תל אביב יחכו בשבת משחקים במסגרת הגביע. קבוצת ילדים ב' צפון של המועדון תתארח במתחם קצף (11:00) אצל מכבי חיפה ברבע גמר גביע המדינה לילדים ב'. גם קבוצת ילדים ב' דרום תנסה לעבור את אותו שלב כאשר היריבה שלה תהיה הפועל רעננה שתארח את המשחק (08:30).