ניצחון תשיעי ברציפות לילדים א' דרום ותיקו רב שערים בדרבי פנימי עמדו במוקד שבת המשחקים

אחרי הניצחון של קבוצת הנוער על בית"ר ירושלים המשיכה שבת המשחקים באכזבה מסוימת עם הדחתה של קבוצת נערים ב' מגביע המדינה. מכבי ת"א 'אלי פוקס' יצאה למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה במסגרת שלב רבע הגמר ונחלה הפסד בתוצאה 2-1. המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-12, אך עדן קארצב עם שערו השישי העונה בגביע הפיח תקווה מחודשת עם שוויון שהגיע שש דקות לפני הירידה להפסקה. השוויון נשמר עד לדקה ה-60 אז ספגו הצהובים שער שהכריע את המשחק לטובת מכבי חיפה ושלח אותה לחצי הגמר.

למכבי ת"א 'אלדד' זה הלך יותר חלק עם ניצחון משכנע של 2-5 על הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-19 של ליגת נערים ג' מרכז. שחקני קבוצת נערים ג' של המועדון שאירחו את המשחק עלו ראשונים על לוח התוצאות משער מוקדם של אדיר חרדון. האורחים הצליחו להפוך את התוצאה עוד במחצית הראשונה, אך ארבעה שערים במחצית השנייה השאירו את הנקודות בקרית שלום. טל דאון כבש שלושער שהעלה את מאזנו העונה ל-20 שערים בכל המסגרות והחניכים של אייל צחי נהנו גם משער עצמי של האורחים.

קבוצת נערים ג'2 של מכבי תל אביב חגגה גם היא ניצחון לאחר 0-2 בחוץ על הפועל פתח תקווה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת נערים ג' שרון. ים בן יהודה ותומר ציטרין כבשו לחניכים של ארז בלפר עבורם היה זה ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. קבוצת ילדים א' דרום אספה ניצחון תשיעי ברציפות עם 0-7 על הפועל ראשון לציון בקרית שלום כאשר שבעה שחקנים שונים כבשו את השערים. ילדים א' צפון רשמו גם הם ניצחון בתוצאה גבוהה עם 0-12 על מ.ס נשר. בליגת ילדים ב' מרכז הסתיים הדרבי הפנימי של קבוצות המחלקה בתיקו רב שערים. קבוצות ילדים ב' דרום וילדים ב' צפון חלקו את הנקודות ביניהן לאחר 4-4 מרתק.