קבוצת הנוער תנסה לחזק את מעמדה בפסגה במשחק חוץ קשה בבאר שבע

העונה בליגת העל לנוער מתקרבת לסיומה ועם שבעה מחזורים לסיום ופער של שלוש נקודות בפסגה תצא קבוצת הנוער למשחק חוץ קשה וחשוב. הצהובים ידרימו לבירת הנגב למפגש מול הקבוצה המשתפרת של הליגה לנוער, הפועל באר שבע. המשחק יחל בשעה 15:00 ויועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט 5. בערך באותו הזמן (14:30) תצא גם קבוצת נערים א' למשחק חוץ קשה, אך בקצה השני של הארץ כאשר תתארח אצל עירוני קרית שמונה. ערב המשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת נערים א' על מדורגים החניכים של אליעזר בן אהרון במקום השני בטבלה, אך בשוויון נקודות עם המוליכה מכבי חיפה ועם משחק חסר.

במשחק קצוות בליגת נערים ב' ארצית דרום תארח מכבי ת"א 'אלי פוקס', מוליכת הטבלה, את הפועל ירושלים (10:00, קרית שלום). שתי קבוצות נערים ג' שבאמצע השבוע העפילו לגמר גביע המדינה בו ישחקו אחת מול השנייה במפגש מיוחד במינו, יחזרו בשבת למשחקי הליגה שלהן. מכבי ת"א 'אלדד' תתארח (12:30) אצל עירוני מודיעין וקבוצת נערים ג'2 תארח בקרית שלום (08:30) את מכבי הרצליה.

קבוצות ילדים א' ייצאו למשחקי חוץ, ילדים א' דרום ייפגשו את מכבי חיפה במתחם 'קצף' (11:00) וילדים א' צפון את מכבי עמק חפר (08:30, גבעת חיים). קבוצת ילדים ב' צפון תארח (12:00, קרית שלום סינטטי) את הפועל ראשון לציון וילדים ב' דרום ייסגרו את שבת המשחקים במפגש חוץ (09:00) מול סקציה נס ציונה.