שבת עמוסה במחלקת הנוער. כל התוצאות והכובשים כאן לפניכם

שבת עמוסה במשחקים עברה על קבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. למעט הפסד אחד, ותוצאת תיקו אחת, כל שאר המשחקים של קבוצות הנוער הסתיימו בניצחונות. קבוצת הנוער של זיו אריה יצאה למשחק חוץ קשה מול הפועל באר שבע. למרות שליטה מוחלטת במשחק, מכבי 'שחר' תל אביב לא הצליחה לחזור מהפיגור אליו נקלעה והמשחק הסתיים בהפסד 1:0 למארחים. קבוצת הנוער עדיין נמצאת במקום הראשון, אותו היא חולקת בשיוויון נקודות עם המקבילה שלה ממכבי חיפה.

בנערים א', מכבי תל אביב  'עודד' שמטה נקודות כאשר סיימה בתיקו 0:0 נגד קריית שמונה בחוץ, ונמצאת כעת במקום השני בפיגור של שתי נקודות אחר המקום הראשון. מכבי ' אלי פוקס' תל אביב ניצחה בקריית שלום את הפועל ירושלים בתוצאה 1:6. כובשי השערים הם זמיר רון(שלושער), בלאצ'או דסלין(צמד) וראובני נדב. לאחר הניצחון הגדול, נערים ב' שלנו ביססו את עצמם במקום הראשון בטבלה.

קבוצות נערים ג' עשו צעד היסטורי באמצע השבוע כאשר העפילו לגמר ויתמודדו אחת מול השנייה בגמר שייערך בחודש אפריל. השבת, המשיכו שתי הקבוצות בתוצאות הטובות וניצחו את המפגשים שלהן.קבוצת נערים ג' של אייל צחי ועודד ברנע ניצחה בבית בתוצאה 1:2 את עירוני מודיעין משערים של מופלח שלעטא ורז הדר. נערים ג' 2 ניצחו בבית 0:3 את מכבי הרצליה הדר משערים של שחר איילון דרוקר, אייל חן ויובל לוין.

מי שהביאו תוצאה גדולה במאני טיים הם קבוצת ילדים א' דרום שניצחה בקרב צמרת את מכבי חיפה בחוץ בתוצאה 5:0 כבוד גדול לקבוצה של אורי דוד ואביב ריין. מי שכבשו את חמשת השערים היו עמרי רם, טל יגודייב-בנימין, אושר דוידה, בר כהן ומנדל מנחם אסרף. כעת חולקת הקבוצה את המקום הראשון עם מקבילתה ממכבי חיפה אותה ניצחה, למה שמסתמן למאבק שימשך את המחזור האחרון.  גם מכבי 'שלמה' תל אביב ניצחה את עמק חפר בחוץ, משערים של עמית יעקב ודן לוגסי. הקבוצה של ניסים דבש ותמיר שמיר נמצאת כעת במקום השני.

ילדים ב' מרכז ניצחו את נס ציונה בתוצאה 0:2 בחוץ, וכעת נמצאים במרחק שלוש נקודת מהמקום הראשון בטבלה. ילדים ב2' הביאו את התוצאה הגבוהה ביותר, כאשר החניכים של כפיר אלפונטה ניצחו 1:7 בבית את הפועל ראשון לציון. הכובשים לזכות מכבי היו ניב ברקוביץ'(צמד), יהלי לזר(צמד), מור כוכב, אפק ספיר-נבות ורוי מעיין.