החלוץ השבדי, ראדה פריצה, חזר לאימונים מלאים אחרי היעדרות ארוכה בגלל פציעה וכבר מתרגש לקראת המפגש מול הפועל ב"ש (ב', 20:55): "אני מרגיש כמו שחקן חדש"

לאחר כמעט שלושה חודשים בהם נעדר מהמגרשים, חלוצה השבדי של מכבי תל אביב, ראדה פריצה שב לאימונים מלאים ואף נכח במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (מחר, 20:55) לצידו של המאמן פאקו אייסטאראן.

https://www.youtube.com/watch?v=Hh5ZuECS1Zo

לקראת המפגש מול באר שבע אמר פריצה: "באר שבע קבוצה טובה מאוד ויהיה משחק קשה מאוד. עכשיו זה אנחנו והם שנלחמים על האליפות. זה יהיה בבית שלנו ואני חושב שאנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח את המשחק הזה. אני חושב שאנחנו ביתרון ולבאר שבע יש יותר לחץ מאיתנו. בסה"כ גם תיקו יכולה להיות תוצאה טובה עבורנו כי באר שבע צריכה לנצח יותר מאיתנו". "אני מרגיש טוב עכשיו", ציין  פריצה. "זו הייתה תקופה קשה עבורי. אני מרגיש כמו שחקן חדש. התקופה הזו הייתה קשה שהתאמנתי לבדי. אני לא יכולתי לרוץ או לגעת בכדור. אבל עבדתי קשה ובשבועיים האחרונים התאמנתי כבר עם הקבוצה והמצב השתפר מאוד".

Prica

החלוץ נשאל גם על ההשוואה מהקבוצה של העונה הנוכחית והקבוצות מהשנתיים האחרונות והבהיר: "קשה להשוות את הקבוצה העונה הזו מהעונות הקודמות. אנחנו קבבוצה טובה מאוד ואנחנו במקום הראשון. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה העונה הזו. לקחת אליפות זה קשה בכל שנה, אבל אנחנו נמצאים בדרך הנכונה".