החלק המכריע של העונה התחיל בסערה וצפוי להמשיך במזג אוויר לוהט. כל מה שמחכה לנו בחודש אפריל

הניצחון הדרמטי על מכבי חיפה פתח את הפלייאוף ברגל ימין, אך חודש אפריל טומן בחובו עוד ארבעה משחקי פלייאוף מותחים וגם חצי גמר גביע.

מכבי ת"א – הפועל ב"ש

6/4, יום ב' (20:55). שידור בערוץ הראשון

איזה משחק מתאים יותר לפתוח חודש גורלי מאשר זה? הראשונה מול השנייה, המשחק שכולם אוהבים לכנות "משחק העונה". עם חמש נקודות שמפרידות בין הקבוצות למפגש הזה יכולות להיות השלכות גדולות להמשך הדרך והמתח כבר מורגש באוויר.

זהבי

עירוני ק"ש – מכבי ת"א

13/4, יום ב' (20:55). שידור בערוץ הראשון

המארחת שהייתה היריבה הצמודה של מכבי ת"א בפסגה במשך חלקים מהעונה עוברת את התקופה החלשה ביותר שלה העונה. שישה משחקים ללא ניצחון עד לתחילת אפריל לקחו את החניכים של ברק בכר צעד אחד אחורה למקום השלישי, מרחק 10 נקודות ממכבי ת"א. למרות זאת גם קרית שמונה הייתה עד כה העונה יריבה קשה עבור מכבי ת"א שעדיין לא רשמה ניצחון ליגה על הקבוצה הצפונית. את האופטימיות שלנו אנחנו שואבים מהמפגש האחרון מול קרית שמונה ברבע גמר הגביע ושחזור של היכולת ההיא יקרב אותנו מאוד למטרה הנחשקת.

Prica

מכבי ת"א – בית"ר י-ם

20/4, יום ב' (20:55). שידור בערוץ הראשון

גם כאן לא תחסר מוטיבציה לשחקני מכבי ת"א כאשר הם ייפגשו עוד קבוצה אותה הם לא ניצחו העונה בליגה. האתגר נראה גדול עוד יותר לנוכח העובדה שבית"ר נכנסה לפלייאוף בתנופה גדולה שראתה אותה משיגה ארבעה ניצחונות רצופים עד לתחילת אפריל. אז כל הנתונים מראים שגם הפעם לא נצליח לנצח לא? זו עדיין מכבי ת"א, זה עדיין בלומפילד וזה עדיין המאני טיים, הזמן בו הצהובים פרחו בשתי העונות הקודמות.

carlos

מכבי פ"ת – מכבי ת"א

25/4 – מועד המשחק המדויק טרם נקבע

ברוכה הבאה לפלייאוף העליון, מכבי פ"ת. הצהובים ייפגשו בפעם הראשונה בשלב הזה את הקבוצה מאם המושבות שהרוויחה את הכרטיס לפלייאוף ברגע האחרון. דווקא טל בן חיים היה מהאחראים לפעם האחרונה בה הפסדנו למכבי פ"ת כאשר כבש לזכותה בניצחון 1-2 בפברואר 2012. במפגש האחרון בין הקבוצות בן חיים הספיק להחזיר בריבית כאשר כבש צמד בניצחון 0-3 של הצהובים באצטדיון נתניה.

ראדי

מכבי ת"א – מכבי אחי נצרת

29/4 יום ד' (20:30). שידור בערוץ הספורט

כמה התגעגענו לתחושה הזו? אצטדיון אחד, הצגה כפולה וארבע קבוצות שרוצות להתקרב צעד אחד נוסף לעבר הנשיא. הצהובים ייפגשו את אחת משתי הסינדרלות הגדולות של שלב חצי הגמר וינסו להימנע מהפתעות כדי להרוויח גמר ראשון לאחר עשר שנים.

אירועים נוספים:

3/4 יום הולדת ליובל שפונגין וגאל מרגוליס

17/4 יום הולדת לגל אלברמן