לאחר דרך ארוכה ומפרכת בגביע, הגיעו ארבע קבוצות ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב ליום גמרים בבית הנבחרות בשפיים. הסיקור,התמונות והתגובות כאן לפניכם

יום עמוס ומרגש עבר על מחלקת הנוער של מכבי תל אביב היום(רביעי) בשפיים. ארבע קבוצות ממחלקת הנוער שיחקו בשלושה גמרים שונים, מהם הביאו הילדים שני גביעים.

בגמר הראשון שיחקה בבית הנבחרות קבוצת טרום א' צפון, אשר פגשה את מקבילתה ממכבי חיפה. הקבוצה של שי לוי ועדי זאנה הפסידו בגמר למרות יכולת טובה בתוצאה 5:3. לזכות מכבי כבשו הצהובים הצעירים הובילו את המשחק משער של עידו מזרחי, אך הירוקים הפכו ל2:1 . טרום א' צפון לא ויתרו, והשוו ל2:2 משער של עמית שרם. למרות יכולת טובה, החניכים של לוי וזאנה החמיצו מול השער ושילמו על כך בצד השני. בשלהי המשחק צימק עמית גולד את התוצאה שנקבעה בסיום על 5:3. המאמן שי לוי אמר לאתר הרשמי בסיום: "יש לי קבוצה נדירה שכוללת ילדה מדהימה. היינו טובים ואני גאה מאוד מאוד בילדים" .

הגמר השני שנערך באותו היום, כלל את שתי קבוצות ילדים ג' של מחלקת הנוער שהגיעו לגמר ושיחקו אחת מול השנייה. המשחק שהתעלה לרמה גבוהה מאוד מצד שתי הקבוצות, הסתיים בצורה דרמטית בתוצאה 5-5 בתום הזמן הרגיל. שתי הקבוצות ניגשו לנקודה הלבנה, שם ניצחה קבוצת ילדים ג' צפון מפנדל מכריע בתוצאה 5:6 וזכתה בגביע על שמו של יענקל'ה גרונדמן.

Under-12s

Under-12sמבקיעים לדרום: אביב שיו, בן לינקר, אוראל עזרזר ושון אדרי. מבקיעים לצפון:עומר רוזיו(צמד)עומר סניור, איתמר דקל, גיא נוף 

גיא שמש מאמנה של מכבי דרום אמר בסיום המשחק: "היה משחק ברמה מאוד גבוהה וכולם ראו את זה גם על פי התוצאה 5-5. שתי הקבוצת רדפו אחת אחרי השנייה. עברנו דרך ארוכה ועשינו את שלנו. להפסיד למכבי צפון בפנדלים, זה לא הפסד מבחינתי". עדי סומך, מאמנה של הצפון אמר לאתר הרשמי לאחר הזכייה: "היה גמר גביע איכותי והפכפך בין הצפון לדרום. לאור הרמה הגבוה שהוצגה, המנצחת הגדולה היא אגודת מכבי ת"א".

Under-12s

Under-12sאת הדובדבן שבקצפת סיפקה קבוצת ילדים א' של אורי דוד ואביב ריין. הקבוצה פגשה לדרבי לוהט בגמר את הפועל, וחיפשה להביא את הגביע השני לאגודה. המשחק שהתנהל רובו ככולו בשליטת הצהובים, נפתח בשער נהדר של אושר דוידה. לקראת סיום המחצית השוותה היריבה, ובפתיחת המחצית אף הצליחה לעקוץ את הצהובים ולעלות ליתרון 2:1. ואז, דווקא לאחר הפיגור ואיבוד היתרון, חניכיו של אורי דוד הרימו את הראש, והבקיעו לא פחות מחמישה שערים לרשת של הפועל! גם ניר לוין התרשם מהאופי של הילדים ואף השווה אותם לניצחון של הבוגרת במחזור האחרון מול באר שבע. בסיום, מכבי זוכה בעוד גביע על שמו של דוביד שוויצר אחרי ניצחון אדיר 2:6 על הפועל.

מאמני הקבוצה אורי דוד ואביב ריין ביקשו להעביר לשחקנים מסר חשוב בסיום במשחק: "החבר'ה ייצגו בכבוד את המועדון על פי כל העקרונות של מחלקת הנוער. אנחנו גאים ואוהבים אותם".

כבשו לילדים א': אושר דוידה, דוד דגו(צמד), עומרי רן, עומר יצחקי וטל יגודייב.

Under-14s
Under-14s